Zonwerende artikelen New Octavia Combi.

Erikje

Actief lid
inderdaad, is geheel veilig voor de kinderen, de rollo's zijn erg stevig vastgezet en de ze kunnen er ook niet uitgedrukt worden. Daarnaast werken ze ook prima: geen zon in de gezichtjes meer en goed beeld op mijn klapscherm!!
 

ESC

Lid
de Skoda rollo's blijven netjes zitten bij 150 km per uur en de achterramen open. Kon het niet laten om even te testen
24.gif
 

SkodaMan

Actief lid
Gisteren de zonneschermen voor mijn Hatchback O2 gemonteerd. Volgens de dealert was het een makkie. Voor de zijramen klopt dat wel want ik kan het zelfs.

Het rolgordijn voor de achterruit is andere koek. Het gordijn zelf schroef je vrij eenvoudig op de "hoedenplank" maar de haakjes bevestigen was een crime. De binnenbekleding van de achterklep moet er helemaal af. Eerst denk je nog dat het alleen de lijst waar de kap van het derde remlicht op zit moet verwijderen maar gaandeweg kom je tot de ontdekking dat alle binnenbekleding van de 5e deur er af moet. Dan de haakjes voor het gordijn er weer op en dan de boel in elkaar zetten. Natuurlijk breekt er ook nog een veertje af. Ik hoop niet dat die op den duur gaat rammelen.

Het resultaat mag er zijn. Ik had in Canada al eens met donkere achterruiten gereden en dat beviel erg goed. Bovendien staat het mooi.
 
Ik heb de complete set aan het begin van de zomer in m'n combi gemonteerd, en hoewel het redelijk prijzig is, zou ik niet meer zonder willen.

Ben net terug van 4 weken door zuid-europa toeren (italie > frankrijk > spanje > portugal en weer naar huis), en ik ben heel erg blij dat ik ze had, het scheelt behoorlijk in de temperatuur achterin de auto.

Bovendien ziet het er picobello uit, en je kan de ruiten van de achterportieren gewoon open hebben, dus wel ventilatie, maar geen insecten of andere troep binnen.
 
Bovenaan Onderaan