Zonneschermen/Sonniboy voor Skoda Roomster 2006 > , en Winterbanden

PVS

Nieuw lid
Aangeboden wegens aanschaf nieuwe Yeti, zonwering ( schermen ) / Sonniboy voor Skoda Roomster ( bouwjaar waar ze in zaten was 2009 ).
Nieuwprijs was € 279,- ( voor 5 delige set, de achterportieren, zijruiten achter en achterruit ), orgineel skoda, de schermen zitten in de rubbers van het raam/deur,
dus de ramen zijn gewoon te bedienen ( open en dicht te doen ), zonder de zonwering te verwijderen, die blijft netjes zitten, ook tijdens het rijden dus.
Goed tegen de zon, maar ook handig tegen diefstal ( dit omdat je niet gemakkelijk in de auto kan kijken van buitenaf ), en het geeft ook nog eens een sportief
uiterlijk.
Doe een goed bod, en ze zijn van jou, bieden vanaf € 175,- ( set is dus geheel compleet met alle klemmetjes, en ziet eruit als nieuw ).
Tevens ook bijna nieuwe winterbanden aangeboden 15' inch voor de Roomster, nog +/- 7 mm profiel, nieuw dus, is ongeveer +/- 1000 km op gereden.
Nieuwprijs was € 340,- dat was dus alleen voor de banden, exclusief velgen ( zitten ook geen velgen bij ).
Ook hiervoor geldt, doe een goed bod en ze zijn van jou, bieden vanaf € 250,- ( dit omdat ze vrijwel nieuw zijn ).
Ook samen over te nemen uiteraard, tegen een goed bod!
 

PVS

Nieuw lid
Het merk is Apollo ACELERE WINTER, dat is het huismerk van kwikfit, voor de maat zal ik even de bon opzoeken, heb namelijk nog de orginele factuur erbij.
Ze zijn afgelopen jaar aangeschaft, dus nog geen jaar oud, en liggen netjes opgeslagen in het magazijn bij een kwikfit filiaal.
 

PVS

Nieuw lid
Ik heb trouwens nog even nagekeken, het waren geen Apollo's, het zijn Fulda's.
En bij mijn weten passen ze ook onder de Fabia, en ook onder een octavia, uiteraard moet er wel zelf voor velgen gezorgd worden.
 

Noord26

Forumguru
Zonder de juiste bandenmaat (hoogte/breedte/diameter), snelheidsindex (2 cijferig getal) en maximale belasting (letter) kan er niemand serieus interesse tonen..
 

PVS

Nieuw lid
Het zijn dus Fulda's KRISTALL CONTROL HP de maat is 195/50/R15 82H, en de profiel dieptes zijn: 1x 6.7mm - 1x 6.8mm - 1x 7.2mm - en 1x 7.3mm.
Meer info heb ik momenteel niet, daar niet alle info op de bon staat, en de banden zelf liggen opgeslagen in het centrale magazijn bij kwikfit.
Hoop dat dit even voldoende info is.
Bij serieuze interesse wil ik wel de moeite nemen om gelijk de banden op te halen, zodat ook eventueel ontbrekende info te achterhalen is.
Banden zijn vorig jaar oktober aangeschaft, dus nog géén jaar oud.
En neem mij vooral niet kwalijk dat ik niet gelijk terug reageer, of gelijk alle informatie heb, het is voor mij óók weekend!!!!!!!!!
 

Noord26

Forumguru
Je hoeft niet gelijk terug te reageren hoor.

Het is in uw eigen belang om iets te kunnen verkopen als aspirant kopers weten wat ze kopen. En bij banden heb je nu eenmaal de nodige gegevens die een aspirant koper nodig heeft.

Succes met de verkoop.
 

Cyrus

Actief lid
snelheidsindex (2 cijferig getal) en maximale belasting (letter)

Net andersom: load index bestaat uit twee getallen en speed index is een letter.

In geval van deze banden:
load index = 82 ofwel 475 kg per band
speed index = H ofwel tot 210 km/u
 

Cyrus

Actief lid
Inderdaad, die info is essentieel als je interesse hebt in dergelijke banden. Maar ik denk dat de interesse een stuk groter zal zijn als dit topic in het verkoopboard zou staan :D
 

EdK

Forumguru
Maar goed heren PVS heeft dus een set winterbanden te koop voor €250,00 euro ( want bieden mag niet op dit forum) met voldoende profiel en van het merk Fulda's KRISTALL CONTROL HP de maat is 195/50/R15 82H, en de profiel dieptes zijn: 1x 6.7mm - 1x 6.8mm - 1x 7.2mm - en 1x 7.3mm.

Die passend zijn op een Roomster of een Fabia, en als je dus geinterreseed bent dan kun je voor verdere info per PB contact opnemen met PVS !

En dan heeft hij nog een set orginele Sonniboys liggen voor een Roomster voor €175,00 ( bieden mag niet volgens de regelementen )
Die onbeschadigd is en compleet met alle klemmen.
En ook hier kun je neem ik aan per PB contact opnemen met PVS

En nu moeten de moderators het nog even verplaatsen in het goede topic !
 

PVS

Nieuw lid
Beste Forum gangers, het spijt mij als het in de verkeerde rubriek staat, dat wist ik ook niet, ben nog vrij nieuw op het forum, en ken nog niet alle mogelijkheden en rubrieken.
Verder is het zo dat ik zowel de set banden als de set zonwering verkoop voor mijn ouders, die waren namelijk in het bezit van een Roomster, en nu dus een nieuwe Yeti, vandaar dat ik dus niet alle info voor handen had. Ik ben zelf ook een Skoda rijder nu, sinds zo'n 1,5 jaar, en ik moet zeggen, dat had ik veel eerder moeten doen ( skoda rijden ). Ben zelf de trotse bezitter van een Octavia II 1.6 FSI 16v hb elegance ( 2005 ).
Maar goed, ik had ze op de hoogte gebracht van het bestaan van dit forum, en aangeboden dat ik het er voor hun op zou zetten, vandaar.
Ook wist ik niet dat er niet geboden mocht worden, neem mij niet kwalijk daarvoor.
 
Bovenaan Onderaan