Zonneklep

Hallo,

Ik krijg volgende week een nieuwe 2e hands fabia-I combi.
Nu zag ik dat er in de zonnekleppen geen spiegel zit.

Daarnaast rij ik nu octavia-I, hier zit ook een zonneklepje boven de binnen spiegel.
Deze heb ik bij de fabia ook niet gezien.

Zijn deze voor het type 1 model te krijgen? (evt aftermarket)

Andere musthaves voor de fabia-I hoor ik natuurlijk ook graag.


gr.
Deimos Phobos
 

Maarten

Forumguru
Ik denk dat je deze via de dealer wel zult kunnen bestellen.
Misschien dat je ze anders uit een sloopauto zou kunnen halen?
 
Als ik hem ga ophalen kan ik dat natuurlijk vragen.

Maar ik was vooral nieuwschierig of er zonnekleppen met spiegels en die boven de binnenspiegel voor de fabia 1 bestaan.
Kon dit op internet niet vinden.

Anders toch maar wachten tot ik hem kan gaan halen.
 

Ted

Forumguru
Bij ons zit er één in op de bijrijders plaats waarbij de spiegel kan blinderen met een schuifje.
 

Ronnie

Forumguru
Hallo,

Ik krijg volgende week een nieuwe 2e hands fabia-I combi.
Nu zag ik dat er in de zonnekleppen geen spiegel zit.
Zijn deze voor het type 1 model te krijgen? (evt aftermarket)
gr.
Deimos Phobos

Komt ie:

6Y0 858 555 A Zonneklepje midden;
6Y0 858 753 Houder hiervoor;
6Y2 857 551 Zonneklep L/R met spiegel en schuifklepje.

Dit zijn de originele Skoda bestelnrs.
Bij mij (Elegance) zitten deze er wel in......
 
Ik heb de zelfde vraag voor Skoda Fabia uit 2012. Deze heeft een zonneklep zonder spiegel. Heeft iemand de Skoda bestelnummers?
 

Canon-Eye

Forumguru
In tegenstelling tot de Octavia (2, wat mijn ervaring betreft) heeft de Fabia geen extra zonneklepje boven de spiegel.
In plaats daarvan is de voorruit ter plaatse deels geblindeerd.
 

Joske

Forumguru
@DlanorB

Het is idd zoals @Antera al aangaf maar van toepassing tot september 2011. Althans volgens ETKA..

dan is het artikelnummer: 5J2857551N en de kostprijs ongeveer €32 bij de dealer.


Maar 100% zekerheid of dit zal passen is er dus niet.. Anders moet je eens een detailfoto posten van de huidige bevestiging en de huidige zonneklep, dan kan ik die even vergelijken met de andere versie in ETKA. :)
 
@Joske Zoals gevraagd de detailfoto's.
 

Bijlagen

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    561,2 KB · Weergaven: 17
  • FullSizeRender_1.jpg
    FullSizeRender_1.jpg
    490 KB · Weergaven: 18
  • FullSizeRender_2.jpg
    FullSizeRender_2.jpg
    619,3 KB · Weergaven: 16

Joske

Forumguru
Ik heb het nog eens opnieuw gelezen (beetje frissere kop ;) ) en ik zie dat het de verkeerde artikelnummer is dat ik gepost heb.. :bloos:

het genoemde artikel is een zonneklep voor de bestuurder mét spiegel. Voor de passagier vind ik in de laatste 4 modeljaren geen zonneklep met spiegel terug.

Wat ik nu nog kan zoeken (proberen) is in de Engelse database, dus een zonneklep voor de bestuurder van een Engelse Fabia. :)
 

Joske

Forumguru
Ik heb nog eens gekeken en toch iets gevonden :D


Volgens mij, maar ik vind geen referentie in google, is het onderstaande artikelnummer. De codes 2F4 en 4Q5 zijn de respectievelijke kleurcodes. 5J2857552R is het basis artikelnummer en kost ook €32 bij benadering bij de dealer. Als ik geen Google afbeelding kan vinden geef ik dit steeds onder voorbehoud, geen 100% garantie dat het het juiste artikelnummer is. :)

Naamloos.jpg
 
Bovenaan Onderaan