Zonneklep

rupo

Lid
Ik merktte vanddag op dat de zonneklep niet echt handig opzij geklapt kan worden. Ik durf deze niet omlaag te trekken zodat deze beter voor het raam komt ... hebben jullie dit ook geconstateerd?
g,Ruud
 

EdK

Forumguru
omlaag te trekken als hij op zijraam zit of om te klappen bij voorraam ?
Want bij mij is het alleen maar draaien en niet erna nog eens uittrekken zodat hij lager komt !
 

rupo

Lid
Ja idd, ik kan hem alleen maar omlaag klappen en (90 gr.) draaien. Voor het zijraam gedraaid zit de klep niet er fijn en eigenlijk veel te hoog om effectief te zijn.
g,Ruud
 

Captain Hook

Forumguru
Bij mij staat in de manual dat je juist niks aan de zijkant van raam moet hangen/plaatsen/doen. Er zit namelijk ook een gordijnairbag in...
 

EdK

Forumguru
Wel dan blijft er één optie over als je zonneklep aan zijkant hebt
Met de hoogte van je stoel spelen zodat het wel effectief is voor je

en de kreet van de belasting dienst gaat hiermee ook op
 

hemi24

Forumguru
Vandaag ook gemerkt dat de zon lekker vel en laag stond! Eigenlijk is er dan één ding dat echt helpt: een goede zonnebril! :cool: (of je rijdt de verkeerde kant op...)
 

hemi24

Forumguru
@EdK: gelukkig zit ik nu lekker in zuid-oost Groningen op de bank, doordat ik wel een vak heb voor m'n bril: gelukkig ook nog van fatsoenlijke afmetingen in een O2 ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als je een losse radio achteraf laat inbouwen, heb je meteen een brillenvak erbij! Twee vliegen in 1 klap.
 
Bovenaan Onderaan