Zonnebrilhouder in plaats van handgreep

johan74

Nieuw lid
Goeie dag allemaal, is er mischien iemand die weet of er ook een zonnebrilhouder voor op de plaats van de handgreep boven het portier beschikbaar is voor de rapid spaceback?
 

Canon-Eye

Forumguru
Past de zonnebrilhouder middenin (bij de binnenverlichting) dan niet, zoals in bv. Octavia en Fabia?
 

johan74

Nieuw lid
Nee daar is helaas geen ruimte,volgens de dealer. ik geloof dat t had te maken met het sensoren op die plaats.
 

LdN

Forumguru
Zou de dealer toch moeten weten, vanaf de ambition is de houder standaard aanwezig volgens de prijslijst
 

JJB

Lid
Ben wel benieuwd wat voor sensoren daar zitten? In mijn Rapid (sedan Elegance) zit op die plaats een zonnebrilhouder.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb zo'n vermoeden dat dit bij Skoda de standaardplek is voor een brilhouder - was al bij mijn F1 Elegance uit 2002 (die ook nog een schuif/kanteldak had trouwens).
 

EdK

Forumguru
Goeie dag allemaal, is er mischien iemand die weet of er ook een zonnebrilhouder voor op de plaats van de handgreep boven het portier beschikbaar is voor de rapid spaceback?
Is hier op forum al eens over gesproken en als ik mij goed herinner zijn er mensen die zo'n zonnebrilhouder bij Seat vandaan hebben gehaald en die op deze plek hebben gemonteerd.
Met zoekfunctie van forum even zoeken en anders eens naar een welwillende seatdealer rijden en daar gaan passen en meten
 
Bovenaan Onderaan