Zonne klep rechts, onderdeel nummer?

Snitser

Actief lid
Hoi,

Inmiddels al op vele manieren getracht de airbag stickers van de zonneklep te halen maar helaas.

Iemand hier het nummer van de klep, dan maar een nieuwe zonder stickers..

Alvast bedankt voor de hulp.

Grt
Marc
 

HDW

Forumguru
Kan morgen wel even op t werk kijken voor je. Daar heb ik inlog voor partslink24
 

Tees

Donateur
Dat hangt af van welk PR nummer er bij je wagen hoort (opties: 5XC, 5XL, L0L, L0R, 6DS of 6DZ)...het kan 5G0857552CC, 5G0857552CJ of 5G0857552DB, of 5G0857552CS, en dan nog een kleurcode erachter. Die kan zijn UP4 voor stone beige, 2F4 voor parelgrijs en 3H8 voor zwart.
Maar als ik naar de beschrijving in ETKA kijk die erbij staat, lijkt alleen de eerste (CC) zónder airbaglabel te zijn (bij die staat het er expliciet bij, bij de rest niet).
 

Snitser

Actief lid
Ja..de keuze is reuze qua nummers Het gaat om een standaard grijze met spiegeltje. Verder niets bijzonders Van wat ik zelf heb gevonden zou die van de golf 7 het zelfde zijn?
 

Duijzer

Donateur
Volgens mij heet @Antera het ooit uitgezocht en een Engelse zonneklep besteld. Daar zit de bestuurder rechts en de sticker dus links. Maar volgens mij was dat nog een prijzig dingetje, en na de Brexit zal dat niet beter geworden zijn.

Als je kennissen hebt die op Engeland rijden (chauffeurs of zo) zou je er bij een dealer één kunnen bestellen en hem op laten halen. Maar dan moet je net de connectie hebben.
 

Antera

Donateur
Heb ooit inderdaad de andere klep via een omweg kunnen bestellen via de dealer. Je zal dan het juist nummer moeten gaan vinden en die gaan bestellen. Dealers kunnen zelf niet opzoeken welke dat het is helaas. Het staat volgens mij ook ergens nog op het forum maar waar dit was kan ik helaas niet meer vinden
 

Monteurtje

Forumguru
Je moet een zonneklep opzoeken van een rechts gestuurd model met dezelfde pr nummers.
Ik wil wel voor je kijken. Maar dan ben ik kenteken of chassisnummer nodig. Aan de hand daarvan kan ik in ETKA ff zoeken.
 

Goofy@5E

Forumguru
Dit zijn nummers voor Engelse zonneklep bestuurder, Maar wel voor een o3, weet niet of deze dezelfde zijn voor sub!!!

Gevonden op Duits forum..

Foto met nummer dat ik gebruikt heb vind je in mijn auto van mij #72




Hier mal die Teilenummern der einzelnen Innenausstattungen:

bis 26.05.2014

5G0 857 552 AA 3H8 Schwarz
5G0 857 552 AA UP4 stone beige
5G0 857 552 AA 2F4 perlgrau


Ab dem 27.05.2014 wurde anscheinend etwas an den Sonnenblenden verändert, da dort die Teilenummer sich geändert hat.
Seit dem 27.05.2014 anstatt AA steht am Ende AS also:


5G0 857 552 AS 3H8 Schwarz
5G0 857 552 AS UP4 stone beige
5G0 857 552 AS 2F4 perlgrau
 
Bovenaan Onderaan