'zoekerig' weggedrag O3C

PizzaPieter

Forumguru
Heren,

Op de valreep een deal kunnen maken voor het inruilen van mijn Octavia. Huidige inruilaanbod liep tot 31mrt en gelet op de huidige malaise waarin we verkeren, ga er vanuit dat dat voorstel wel eens een heel eind dieper zou kunnen gaan uitvallen ná 31 maart.

Op 6 april as ga ik een Seat Leon ST FR Dynamic 1.4 EcoTSI ACT ophalen en laat mijn (verder hele fijne Octavia) achter.

Ik ben blij dat er een einde komt aan dit hoofdstuk. Het heeft me erg veel kopzorgen, slapeloze nachten en negatieve energie en tijd gekost en hoop van harte dat ik en mijn gezin met de Seat heel lang zorgeloos kunnen genieten.

Ik wil uiteraard jullie allemaal, degenen die reageerden én degenen die het forum mogelijk maken en onderhouden, ontzettend bedanken voor jullie input en moeite. Het is fijn om te weten dat er een club gedreven gasten zitten die een ander belangeloos willen helpen, iets wat je niet overal terugvindt. Chapeau.

De foto is een voorbeeld van de kleur en uitvoering, maar niet de specifieke auto. Ik heb gewoon een stuur aan de goeie kant en NLse platen
6629e3d330cf2064294b48aaf0015c10.jpg
 

Jewepe

Forumguru
Mooi man. Geen zoekerig weggedrag meer, maar een strak onderstel. En dat was toch een belangrijke overweging om de Octavia een schop te geven. Stoelen, verlichting en styling onderschrijf ik. Dat "plasticer" herken ik ook, maar mijn vorige auto was een 2013 Passat en dat is een andere auto (overigens zeker niet veel luxer dan een Octavia). Alleen bij mij geen schakelen tussen 4 en 2 cylinders :D

PS. Je kids (en de Pappa uiteraard) hebben smaak. Mevrouw PizzaPieter ook tevreden?
 
Bovenaan Onderaan