Zoekende naar een Octavia RS

Hallo!

Mijn naam is Menno en ik ben driftig op zoek naar een Skoda Octavia RS (III) bouwjaar tussen 2015-2018. Helaas staan er niet heel veel Nederlandse auto's te koop (die mij bevallen) en zal ik dus waarschijnlijk gaan uitwijken naar Duitsland. Mocht ik een geschikte auto hebben gevonden, zal ik uiteraard meteen wat foto's posten!

Tijdens mijn zoektocht is me echter nog één ding niet helemaal duidelijk geworden. Wellicht dat een ander forum lid hier antwoord op kan geven.

In eerste instantie is een 220 pk versie uitgebracht en later is er ook een 230pk versie toegevoegd (de versie met sperdifferentieel). Vanaf het facelift model was enkel nog de 230 pk versie beschikbaar en er is uiteindelijk ook de 245pk versie uitgebracht (ook met sperdifferentieel). Mijn vraag is of het facelift model (de 230pk versie) ook voorzien is van een sperdifferentieel??? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden.

Groeten!
 
Bedankt voor de verduidelijking!

Mooie auto al is het helaas echt niet mijn kleur! Anders was ik zeker geinteresseerd geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
Hopelijk komt mijn RS Combi over een paar weken beschikbaar bij DAGO/Huiskes Kokkeler in Doetinchem.

Octavia III Combi RS Challenge (oktober 2015), Race Blue, 18" Gemini Black, Webasto Evo 4 met TC4 Advanced, Amundsen MIB 2 (Smartlink geactiveerd), Adaptive cruise control, PDC voor & achter, verhoogde laadvloer, sunset.
 
Bovenaan Onderaan