Zo trots als een aap met zeven lullen!

Hoppe

Lid
Vandaag mijn nieuwe lease bak gekregen, een OII combi elegance stone gray metalic. Wat is ie mooi en wat rijdt ie lekker. Voor een ieder die een Octavia overweegt kan ik enkel maar zeggen gewoon doen! Ik heb zelf altijd mercedes gereden maar dat is in kwaliteit tegenwoordig gewoon huilen met de pet op. Deze auto heb ik 2 maanden geleden al in geleverd en de die tijd heb ik overbrugd met verschillende huur auto's. Een VW T4 bus, een Passaat een Astra station en een Hyundai Tucson. Op zich allemaal best aardige auto's maar ik begon steeds banger te worden dat ik de merc zou gaan missen want ik ben wel mercedes mannetje.
Vandaag wist ik al na een paar km in de OII dat die angst echt ongegrond was. Ik ga de mercedes niet missen, sterker nog ik zal het merk de komende jaren niet meer met een hoofdletter schrijven dat moet het eerst maar weer verdienen. Tot die tijd zeg ik Skoda! Ik rijd zo'n 50k per jaar en ik zal volgend jaar op 02-01-2006 een review geven van mijn ervaringen met de auto en met de garage. Als ik eerder bericht is dat geen goed teken! Over de garage gesproken, prima geholpen bij Rotel in Breda. Ondanks dat de leasedeal nogal wat voeten in aarde had ben ik tot de dag van aflevering keurig behandeld. En geloof me deze auto heeft Rotel niet makkelijk verkocht. Het contract was rond met leaseplan totdat er een probleem was over de teken bevoegdheid met mijn huidige directeur. De auto stond toen al wel bij Rotel, gelukkig deed een andere lease maatschappij niet moeilijk over de handtekening maar wel over de lever datum. Afleveren in 2005 was voor hun inmiddels niet meer mogelijk, het lange wachten was begonnen voor mij en voor Rotel, de auto bleef dus erg lang in hun voorraad staan. Ik ben in ieder geval erg happy met deze auto, wat een ruimte, souplesse heeft eindelijk betekenis gekregen, en veel van de onderdelen komen zo uit de passaat. De zonnekleppen, deur handles, knoppen voor binnen verlichting, etc. H