Zilveren dakrails O2

mister9

Actief lid
Hallo,

Ik heb deze week de O2 Combi Elegance Businessline greentech 1.4 tsi besteld. Daar zitten standaard zilveren dakrails bij. Ik heb de auto besteld in het zwart. Kan ik deze rails na levering alsnog weer zwart krijgen, want ik vraag me af of die zilveren er wel zo fraai uitzien, of het wel bij de auto past zeg maar...

Dus is het mogelijk om eenmaal geleverd, de rails om te zetten naar zwart? Gaat dit met spuiten of folie (of anders...)

Thanks!!
 

TL@

Forumguru
Die zilveren dakrails op een zwarte auto zijn imho wel best mooi, mijn vorige had deze ook.
 

Robbie

Lid
Je moet natuurlijk doen wat je zelf het mooiste vind, en als je het dan toch doet lijkt me het idee van EdK het mooiste.
Ik zou niet zo snel iets over spuiten of met folie werken, wordt mijn inziens minder mooi.

Mij lijkt ook wel de zilveren mooier dan de zwarte. Het maakt de auto naar mijn inziens meer in balans (zilveren wielen, koplampen en bovenop zilveren daklijsten)
 

Neptukker

Forumguru
aanbieden voor een ruil op deze site. ER zijn van eigenaren van een 'ambition' te vinden die i.p.v. de zwarte rails deze in zilver willen.
 
Beste mister9,

Ruilen?
Op onze O2 Combi van september 2011 zitten zwarte dakrails. Ik vind zilver mooier, maar was al blij dat deze net in budget bleef.
Wij hebben een lichtgrijze O2, daar vind ik de zwarte juist wat minder passen.

Weet iemand of de dakrails makkelijk om te zetten is?
 

Constant

Erelid
Ik vind zilver op zwart mooier dan geheel zwarte auto.

Ik heb trouwens een zilverkleurige auto met zwarte dakreling, accentueert erg mooi vind ik.
 
@edegroot, ja, dakrails zijn erg makkelijk over te zetten. Nog geen kwartiertje werk (wel oppassen dat plastic lipjes niet afbreken...)
 
Hallo,

Mochten er nog geinteresseerden zijn, wij hebben een set alu te koop. Stuur maar een PB als meer wil weten...
 

EdK

Forumguru
Hallo,

Mochten er nog geinteresseerden zijn, wij hebben een set alu te koop.

Is het natuurlijk wel leuk om te weten welk type en model skoda je hebt en een eventueel jaartal
Zelf heb ik er niets aan maar op deze wijze verkoop je het niet echt snel
 

MarcoO2

Forumguru
Klopt, echter dit zijn discussietopics. Dus hier moet je zijn als je van alles wilt weten over die dakrails. Maar als je iets wilt kopen of verkopen, moet je in de verkoophoek zijn.
 
Bovenaan Onderaan