Zijspiegels klappen niet meer in.

Hello.
Sinds gisteren klappen mijn Zijspiegels niet meer naar binnen als ik de auto vergrendel en de knop ingedrukt hou.
Als ik hem daarna los maak, gaan drie 5cm open.

Ik vind in de handleiding niet terug dat hiervoor een bepaalde instelling moet gebeuren.

Heeft nog al iemand dit gehad? Weet iemand een oplossing?

Mvg,

Tim
 

CDK

Forumguru
je kan proberen met de afstandsbediening lang op openen te drukken, alle ramen zullen naar beneden gaan, daarna lang op sluiten drukken en alle ramen zullen sluiten, daarna kort op openen en lang op sluiten en het kan zomaar dat je spiegels dan weer inklappen.
succes, greetz Corné
 
Zaterdag mij mij juist hetzelfde, als ik in de wagen ging zitten en duwde lang op de sleutel wat men moet doen om de spiegels te laten inklappen hoorde ik twee klikken ter hoogte van de spiegels dit tweemaal gedaan maar geen resultaat.
Dan het volgende geprobeerd, steek de sleutel in het contact en draai deze tot alle lichtjes branden de wagen moet je niet starten. Dan trek je de vier hendeltjes van de ruiten naar omhoog hou dit een 15 sec vol (hiermee doet men een reset) laat los neem de sleutel er uit en probeer dan nog eens. Dit werkte bij mij dus hopelijk bij u ook, laat maar iets weten.
 
Bovenaan Onderaan