Zijskirts

Der Einser

Forumguru
Zie ik op deze Superb nu zijskirts die mooi in lijn zijn met het voorspoilertje?
Of is het een vertekend beeld gezien de witte versie van de auto?

Want ik vind het wel erg mooi staan en heb dus wel interesse in zulke zijskirts, heb ze alleen nog nergens kunnen ontdekken.

Wie weet het antwoord?

Foto650-KBGGKMCN.jpg
 

CDK

Forumguru
ziet er mooi uit idd, ze komen niet bij superskoda vandaan want die heeft andere van DTM maar die is niet mooi icm de OEM voorspoiler
 

CDK

Forumguru
misschien heb jij dan een OOGJE over om even voor ons te checken waar die skirt te koop is? :)

greetz Corné
 

Der Einser

Forumguru
FelgenOutlet is een tuner. Nogal logisch dat er dan ook een bodykit op gemonteerd is ;)

Zo logisch is dat niet hoor.
Helemaal niet als het een origineel front lip van Skoda is.
Wellicht dat de skirts ook wel OEM zijn, maar niet bekend bij het grote publiek en nederlandse dealers.

Maar zoals Corné al zegt.
Als jij weet waar ze te verkrijgen zijn,... GRAAG!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Oogje

Senior Member
Waar je ze kan kopen weet ik niet. Flgntlt (FelgenOutlet) verkoopt in haar shop alleen kleding. Vziw tunen zij alleen voor promotionele doeleinden. Wellicht zou je ze een mailtje kunnen sturen (het is een Duits bedrijf).
 

CDK

Forumguru
Waar je ze kan kopen weet ik niet. Flgntlt (FelgenOutlet) verkoopt in haar shop alleen kleding. Vziw tunen zij alleen voor promotionele doeleinden. Wellicht zou je ze een mailtje kunnen sturen (het is een Duits bedrijf).

dat is nou jammer :( we waren juist zo nieuwsgierig ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik kan me vergissen, maar ik heb het idee dat er helemaal geen zijskirts opzitten, maar je gewoon tegen de standaard onderdorpel aankijkt. In combinatie met de verlaging en het lipje op de onderbumper, krijg je het idee van een skirt, maar volgens mij is het optisch bedrog.
 

Der Einser

Forumguru
Dat schreef ik zelf ook,... alleen dat 'kinkje' er in doet vermoeden alsof het wel een skirt is.
Maar misschien oogt dat zo omdat hij wit is. Bij mijn zwarte, lijkt het een gewone dorpel.
 

Der Einser

Forumguru
Toch nog eens goed naar de foto's van s-line gekeken. En het lijkt of het inderdaad gewoon de standaard dorpel is. :bloos:

Misschien toch maar een witte nemen :D
 

CDK

Forumguru
ik heb hetzelfde witte vergelijkingsmateriaal opgezocht en het lijkt te kloppen, bij wit lijkt het idd een skirt :)
 

Cordoba

Forumguru
@Corné & Einser: als er een donker Superb in de buurt zou staan, kon je natuurlijk gewoon even kijken met eigen ogen, of er zo'n knikje in de onderdorpel zit.:pieker: maar ja waar vind je zo'n donkere Superb zo gauw.

(doet me denken aan een uitspraak van een artieste gisteren op Parkpop: 'get off the internet, and meet real people')
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, die stond niet zo dichtbij helaas, vandaar ff het worldwideweb geraadpleegd ;)
 

Der Einser

Forumguru
Nou,.. Ik ben niet perse op zoek naar zijskirts maar leek net alsof deze zeer subtiele had.
Als die DTM achtige vind ik niks.
Dan is wat Eddiea zegt de beste optie.

Maar nogmaals ik hoef ze niet perse.
 
Bovenaan Onderaan