zetelverwarming niet uit te zetten

vincefra

Actief lid
Heren,

vandaag was de weg speigelglad, en ben zachtjes in een gracht beland, laten uittrekken en geen schade te bespeuren, zelfs geen krasje (stevig koetswerk).

Maar één probleem, de zetelverwarming vooraan blijft maar aan. Denk dat het een vocht probleem is ... enige tips hiervoor waar het aan kan liggen?
(anders, vrijdag ben ik toch bij de garage)
 

vincefra

Actief lid
Wagen uit en verwarming is uit
Nu moet vrijdag naar de garage voor andere zaken dus zal hen vragen dan eens na te kijken.
Nu enkele dagen ten droge zetten in garage ...
 

Arnoldotje

Forumguru
Been there, done that....

Toen dit mij overkwam was de auto totall loss.
Tot hoever heeft jouw auto in het water gezeten?
Als alle elektronica kopje onder is geweest dan word het een hachelijke zaak. Corroderende contacten etc. etc. Houd er in dat geval rekening mee dat je de komende maanden vaker dit soort verschijnselen krijgt.

Ik hoop in elk geval dat je de schrik weer een beetje te boven bent.
 

vincefra

Actief lid
schrik ????
Was letterlijk aan max. 5 km per uur ... veel schrik kan je dan niet hebben ... maar wel gevoel van machteloosheid (auto schoof via zijkant van baan af ... baantje staat lichtjes bol en was een ijsspiegel ... ).

Nu hoe veel onder water ... de linker kant van de wagen, dorpel juist onder water ... maar geen wwater naar binnen ...
Motor niet in water ... dus als er iets van water ergens binnen gekomen is dan kan het enkel invloed hebben op draden van voor naar achter in de wagen die de linkerkant van de bodemplaat volgen ...

Nu vrijdag laat ik dat nakijken ...
 

vincefra

Actief lid
zetelverwarming was vandaag niet meer aan te zetten ... dus er is toch iets mis met de elctronica. Wagen naar de garage en hopelijk gewoon iets eenvoudigs ...
 

vincefra

Actief lid
Verdict
Juist vocht in de vloerplaat links en dat heeft gezorgd voor kortsluiting zetelverwarming ... Rest lijkt onbeschadigd ... Afspraak voor 2 tot drie dagen werk aan reparatie ...
 
Bovenaan Onderaan