Zetels afhankelijk van uitvoering

oco1979

Forumguru
vraagje aan fabia 3 rijders

zijn de zetels anders volgens de verschillende uitvoeringen ?

Niet stof vs leer, maar eerder stof met verschillende hardheid/stevigheid of is dat allemaal gelijk buiten kleur ?

Me wederhelft mee geweest met een fabia 3 vond deze niet zo goed zitten

is S2 full leder gewoon
 

Captain Hook

Forumguru
Volgens mij is het al jaren zo (destijds zelfs met onze Roomster) dat je b.v. kunt kiezen voor 'Sportstoelen'. En die zitten beduidend beter/prettiger dan het standaard zitmeubilair.
De vraag is echter; heeft de gemiddelde showroom modellen met/zonder sportstoelen staan?
 

oco1979

Forumguru
Volgens mij is het al jaren zo (destijds zelfs met onze Roomster) dat je b.v. kunt kiezen voor 'Sportstoelen'. En die zitten beduidend beter/prettiger dan het standaard zitmeubilair.
De vraag is echter; heeft de gemiddelde showroom modellen met/zonder sportstoelen staan?

goeie vraag,kan dat perfect geloven dat sportstoelen beter zitten.

Mogelijks zal onze tweede wagen vervangen worden en was al ne tijd aan het zien naar fabia daarmee deze vraag
 

Fabia 123

Forumguru
Mijn Fabia 3 heeft sportstoelen net als de Fabia 1 en 2 daarvoor. Reden ik vind de sport stoelen beter zitten. Zitcomfort heeft ook met lichaamsbouw te maken dus eerst proberen is wel aan te raden. De Fabia 3 is ook leverbaar met andere bekleding, maar volgens mij niet af fabriek, maar via Pon.
 

Cordoba

Forumguru
Sportstoelen zijn bij Skoda redelijk dun gezaaid (in elk geval in NL), maar er zijn altijd al verschillende vormen/modellen stoelen geweest afhankelijk van de uitvoering. Bij mijn Fabia I was dat reden om de standaard stoelen/achterbank te vervangen door het meubilair uit een Seat Ibiza FR, die dus wel die sportstoelen heeft, met betere ondersteuning van de onderbenen. De stoelen in mijn Fabia III zijn zoveel beter dan die in de Fabia I, dat ik nu vervanging van de stoelen niet overweeg, hoewel de stoelen van de Seat Leon waar ik afgelopen week mee heb gereden, duidelijk beter waren.
 
Bovenaan Onderaan