Zenith in Amstelveen

WillemJan

Forumguru
Nu Lugstra failliet is, moet ik op zoek naar alternatieven. Zodoende kwam ik bij Zenith in Amstelveen terecht.

Ik werd te woord gestaan door de vader van de eigenaar. Hij vertelde vol trots en vol vuur over het bedrijf. Omdat ik mijn 2 kinderen bij me had, en omdat he buiten steenkoud was, zijn we niet al te lang gebleven.

Een twee weken later heeft mijn Fabia daar een onderhoudsbeurt gehad. Zover ik kon beoordelen ging het allemaal goed. En toen een van mijn voorlampen het de volgende dag begaf, kon ik meteen komen en heb ik beide voorlampen laten vervangen.

Kortom: een goed bedrijf en misschien ga ik hier wel mijn volgende auto bestellen. De andere kandidaat is APS bij Amsterdam Sloterdijk in de buurt. Dit bedrijf ligt ietsje beter in mijn route omdat deze minder filegevoelig is.

Groetjes... Willem-Jan
 

turboturbo

Forumguru
Vorige week heeft mijn Fabia bij Skoda Dealer / aftersales servicepunt Zenith Amstelveen een grote onderhoudsbeurt + APK gekregen. Omdat Lakeman in Purmerend (waar ik tot nog toe een paar jaar klant ben geweest) overgenomen is en nu onder Heron auto's valt, wilde ik eens dit bedrijf in Amstelveen een kans geven.

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf. Was hier al eens eerder geweest voor wat kleine onderdeeltjes die ik eens besteld had en toen viel me al op; de kleinschaligheid en persoonlijke benadering van dit bedrijf. Geen blinkende mega showroom, maar gewoon een balie in de werkplaats. Monteurs lopen daar rond en kunnen bij technische vragen even toelichting komen geven. Dat kon ook wel bij grotere dealers, is mijn ervaring, maar dan moest er altijd iemand van de balie (een leuke miep met een headset) even intern bellen naar de werkplaats afdeling om iemand op te roepen die dan zo bij u komt, neemt u intussen even plaats voor een kopje koffie (overigens vind ik even wachten tot er iemand tijd voor me heeft geen enkel probleem, maar als het niet hoeft dan is dat fijn ;))

Opvallend dat deze garage in een woonwijk is gelegen. Terwijl ik buiten nog wat stond te praten met Wim groette hij een buurtbewoner die voorbij fietste. Beetje een beetje dorps karakter in dat in deze regio :). Grappig is ook dat bij de Albert Heijn om de hoek de aldaar geparkeerde Skoda's een kenteken plaat van Zenith hebben. Volgens mij heeft deze garage een trouwe schare klanten en heeft wat dat betreft ook nog een reputatie hoog te houden.

Opvallend vond ik ook dat een grote beurt minder koste dan ik gewend was (vergeleken met S-Point, nu A-Point geheten, en Lakeman te P'end) namelijk 109,- excl. btw (ipv 199 incl. btw) dus dat zint me ook prima :) uiteraard even zonder bijkomende kosten van filters etc.

Kortom; Zenith ziet me volgend jaar weer terug :jaja:
 
Laatst bewerkt:

Falcon

Donateur
De naam bracht mij in eerste instantie op een dwaalspoor in mijn hersenen.. Zenith is namelijk een leverancier van alternatieve multimedia-nav systemen voor VAG :tongue:
 
Bovenaan Onderaan