Chic
Lid
Ik heb van een Kamiq sloopauto met voorschade de originele zwenkbare trekhaak gekocht. Daarnaast kreeg ik ook een trekhaakmodule mee. Het bedrijf kon mij niet vertellen of de module ook van een Kamiq af komt, maar het artikelnummer klopt in ieder geval wel: 5H2 907 383.
Waar het mij nu om gaat is dat bijna van elk Skoda model een handleiding online is te vinden om de originele trekhaak te monteren, behalve van de Kamiq.
zie voorbeeld van Karoq: hier
Mijn vraag is of iemand een Kamiq handleiding heeft of aan kan komen? Of is dit via erWin of Skoda dealer verkrijgbaar?
Morgen wil ik kijken of mijn Kamiq trekhaakvoorbereiding heeft door paneel in kofferbak te demonteren. Dan weet ik wat ik allemaal nog moet bestellen.
Mijn Kamiq:
Uitvoering: Sport Business
Bouwjaar: 08-2020
Motor: 1.0 85kW / 115pk
Waar het mij nu om gaat is dat bijna van elk Skoda model een handleiding online is te vinden om de originele trekhaak te monteren, behalve van de Kamiq.
zie voorbeeld van Karoq: hier
Mijn vraag is of iemand een Kamiq handleiding heeft of aan kan komen? Of is dit via erWin of Skoda dealer verkrijgbaar?
Morgen wil ik kijken of mijn Kamiq trekhaakvoorbereiding heeft door paneel in kofferbak te demonteren. Dan weet ik wat ik allemaal nog moet bestellen.
Mijn Kamiq:
Uitvoering: Sport Business
Bouwjaar: 08-2020
Motor: 1.0 85kW / 115pk