Zelf olie verversen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Mijn naam is fred en heb een skoda fabia 1.4 mpi. Ik wil graag de olie zelf verversen, en vraag mij af of dit kan, i.v.m electronica die evt. gereset moet worden. Graag
een reactie met uitleg en mogelijkheden.
Groet Fred
 

Scheppie

Actief lid
In mijn Vento en mijn Passat kon je als je het dashboadkastje eruithaalde een resetknop indrukken.
Of dit bij Skoda lukt, weet ik niet.
 

Joeri

Actief lid
Bij Fabia moet je enkel de servicestand resetten, is te doen via de knoppen bij je snelheidsmeter. Maar hoe precies, en het onderscheid maken tussen INSPECTIE en OIL (kleine/grote beurt) weet ik ook niet. Maar ik zou toch bij iedere grote beurt een foutuitlezing aanraden.

Bij recente Fabia's moet je die servicestand trouwens met het diagnosetoestel resetten. Maar denk bij een 1.4 MPI niet, want die zal toch al twee à drie jaar oud zijn, niet, Fabia1970?
 

dylan

Nieuw lid
Hallo Fred,

Je ken gewon je eigen olie verversen,en in je service-boekje staat hoe je interval moet resetten.er staat dan hoe je het in stappen moet doen,het is erg eenvoudig.

succes.
 

Daniel

Lid
Haha,wat denk jij dylan,ik ga ff een dik jaar oude topic leven in blazen
wink.gif
 

dylan

Nieuw lid
ik had dat helemaal niet in de gaten hoor daniel,ik dacht zal even reageren maar had niet gekeken naar de datum van het bericht.
grin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan