Zelf een beurt geven

rutgermartijn

Nieuw lid
Hallo beste mensen,

Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een combi uit 2015 met een 2 liter motor. En daarom ook nieuw op dit forum. Voorheen Seat gereden maar Skoda octavia bleef kriebelen. Ik heb jaren geleden een skoda octavia gereden van de zaak (ongeveer een jaar lang) Dus alle onderhoudsbeurten werden gewoon door de garage gedaan. Ik zelf had er geen omkijken naar. En nu, jaren later, na allerlei andere autos te hebben gehad ben ik weer terug bij de ocatvia.... heerlijk!

Maar nu moet ik zelf voor de onderhoudsbeurten zorgen of laten doen door de garage. Gelukkig ben ik best handig met autos. Dus allerlei zaken vervangen en verversen is voor mij geen probleem. En wellicht heb ik niet goed gekeken op dit forum of elders, maar ik zoek het onderhouds schema voor mijn octavia. Dus om de hoeveel kilometer olie ververst moet worden, nieuw luchtfilter, nieuw interieurfilter etc. Is er iemand die deze informatie heeft voor mij?

Ik heb zelf elsawin draaien waar die informatie op staat. Maar ik heb voor skoda de database tot en met 2012. En mijn auto is uit 2015. Dus aan elsawin heb ik niet zoveel op dit moment helaas.

Ik hoor het graag!

Fijne dag.
 
Bovenaan Onderaan