Favorit Zekeringenkastje

frederik

Nieuw lid
hallo, ik heb de beluchting en aanjager stuk en ik heb ook geen kenteken-verlichting. Welke zekering moet ik hebben... de 15amp of de 7,5amp en waar zit die?
ik heb 9x een 7,5amp en 7x een 15amp. Welke zekering moet ik dan vervangen?? ik kom er niet uit.

frederik.
 
De zekeringenkast zit rechts onder je dashbord , de zekering die kapot is moet je vervangen door een van hetzelfde amperage.
 

Gieliovd

Forumguru
hallo, ik heb de beluchting en aanjager stuk en ik heb ook geen kenteken-verlichting. Welke zekering moet ik hebben... de 15amp of de 7,5amp en waar zit die?
ik heb 9x een 7,5amp en 7x een 15amp. Welke zekering moet ik dan vervangen?? ik kom er niet uit.

frederik.
Ongetwijfeld zit er een kaartje bij wat waar zit. Anders trek je al je zekeringen eruit en ga je controleren welke stuk is!

Gewoon kijken of de smeltdraad intact is.
 

pansaebr

Actief lid
zekeringkast

Ongetwijfeld zit er een kaartje bij wat waar zit. Anders trek je al je zekeringen eruit en ga je controleren welke stuk is!

Gewoon kijken of de smeltdraad intact is.


Ik heb uit de handleiding van een fav.de zekerkast ingescand , hopelijk is het niet te onduidelijk.

groetjes
 

Bijlagen

  • zekering.zip
    20,4 KB · Weergaven: 28

frederik

Nieuw lid
Ongetwijfeld zit er een kaartje bij wat waar zit. Anders trek je al je zekeringen eruit en ga je controleren welke stuk is!

Gewoon kijken of de smeltdraad intact is.
hallo hier frederik:is dit wel van een favoriet glxi e2 ?
dat wil ik even weten. of een ander type.?
groetjes frederik. en nogmaals bedankt hoor.
 
Zekeringenkasten zijn van alle types hetzelfde alleen zijn de aansluitingen van de kabels met andere stekkers.

Uit welk jaar is de Favorit van Frederik???


De eerdere jaren hadden een zekeringenkast met torpedozekeringen(porselein)
de latere types met steekzekeringen.

Je kunt aan de zekeringen zien welke defect zijn dus dat moet niet zo moeilijk zijn.

Het kan zelfs zijn dat je geen goede aarde meer hebt????


Suc 6

Ik kan het voor je uitvinden ,maar dan heb ik de auto nodig om het uit te zoeken.
 

frederik

Nieuw lid
Zekeringenkasten zijn van alle types hetzelfde alleen zijn de aansluitingen van de kabels met andere stekkers.

Uit welk jaar is de Favorit van Frederik???


De eerdere jaren hadden een zekeringenkast met torpedozekeringen(porselein)
de latere types met steekzekeringen.

Je kunt aan de zekeringen zien welke defect zijn dus dat moet niet zo moeilijk zijn.

Het kan zelfs zijn dat je geen goede aarde meer hebt????


Suc 6

Ik kan het voor je uitvinden ,maar dan heb ik de auto nodig om het uit te zoeken.

de favorit is van 1994. groetjes frederik.( dus steekzekering) km is 82835 is echte km.
 
dan heb je een naar beneden klappend zekeringenkastje, het kan zelfs zijn dat er een soldeerpunt van kapot is.

je moet dan je hele zekeringen kast demonteren en naar die punten kijken.


suc6
 
Bovenaan Onderaan