Zekeringbox + Geschakelde + / Continu +

MacManiac78

Forumguru
Ik ben van plan 2 (of meer) draden in de zekeringbox bij te plaatsen. Het loshalen van de box zelf is geen probleem. Twee torx schroefjes en de box valt wat naar achter, waardoor deze naar beneden te halen is. De plastic kap aan de achterzijde loshalen is ook geen probleem. Maar..... om ze pins bij te kunnen plaatsen moeten er balkjes uit de fusebox verwijderd worden..... HOE moet dat? Iemand een idee?
 

Monteurtje

Forumguru
Je bedoelt die blauwe en roze. Schroevendraaiertje wip je die aan de zijkant er zo uit. De vergrendeling voor de kleine zekering is iets anders. Aan een kant van de zekeringkast zit een uitsparing. Daar zit een groot roze vierkant. Daar tegenover gesteld van zet je een kleine schroevendraaier tussen de zekeringkast en de roze vergrendeling. Dan verschuift die een klein stukje. Dat roze vierkant komt dan iets naar buiten.
 

MacManiac78

Forumguru
Ik kwam niet bij de kleine zekeringen.... dat rose vakje kreeg ik er gewoon niet uit. Wat een ellendig ding! Ik heb een reeds bestaande permanente draad moeten pakken, want de ander plaatsen waren niet voorbereid. Een draad afgesplitst, de box in, zekering en weer de box uit. Het is een wir-war van draden en je kan er niet makkelijk bij. De kunsstof balkjes uit de box verwijderen bleek inderdaad het makkelijkst. Thanks Monteurtje!
 

Monteurtje

Forumguru
Dat roze 'vlakje' voor de kleine zekeringen krijg je er ook niet uit. En hoeft ook niet. Je moet het alleen een stukje opzij schuiven.
 
Bovenaan Onderaan