Zekering radio

fireben

Forumguru
hallo weet iemand waar de zekering zit van de radio heb net sluiting gemaakt met inbouw het is van een fabia 1 bj 2000 :sterretjes::banghead: nu zoek ik maar heb geen idee :dankje:
 

Bijlagen

  • 21942171_706334749561369_117981015_n.jpg
    21942171_706334749561369_117981015_n.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 24

EdK

Forumguru
Zekering achterop de radio gecheckt ??
En in boekje staat welke zekering welke is.
Maar meten is weten en kijken is zien welke stuk is...:pardon:
 

Cordoba

Forumguru
Zekeringkast is net iets anders gevuld dan mijn 2003 exemplaar:
Zekeringen.jpg
Maar bij mij zit in de binnenkant van de kap wel een kaartje met hoe de nummering van de zekeringen loopt (heb je nodig om de lijst uit het boekje te kunnen gebruiken, daar staan nl. alleen nummers met welke gebruikers op een bepaald zekeringnummer zitten, en hoe zwaar die zekering hoort te zijn. Let op het kaartje heeft 2 zijden, met aan de ene kant de mini-zekeringen, en aan de andere kant de normale zekeringen. De eerste foto (één zijde van de kaart is voor de kleine zekeringen boven in de kast) de 2e foto is voor de gewone zekeringen.
Zekeringenkaart 1.jpg Zekeringenkaart 2.jpg
 

fireben

Forumguru
probleem opgelost maar nu ineens weer een ander probleem pffffffffffff:angry::sterretjes::sterretjes::sterretjes: doet de deurvergrendeling het niet meer pffff net nog wel pff snap er niets meer van :sterretjes:
 

EdK

Forumguru
Tsja waarom begin je er dan aan ???
Maar zoals gezegd meten is weten !!
Door meten sluit je dingen uit en kom je uiteindelijk tot de bron van je ellende.
 
Bovenaan Onderaan