zeker skoda garantie

pbijen

Nieuw lid
Ik sta op het punt een octavia 1.9d uit 2008 te kopen. Daarbij zit 12 maanden de zeker skoda garantie. Kan iemand mij vertellen wat wel en niet onder deze garantie valt?

Dank u
 
Deze is vergelijkbaar met de garantie op een nieuwe auto, als ik Autozine mag geloven.

De Škoda-dealers hebben een nieuw occasionkeurmerk: ZekerŠkoda. Dat belooft kopers van een gebruikte Škoda de geruststelling van zeven zekerheden, waaronder een jaar lang zekerheid die gelijkwaardig is aan de fabrieksgarantie op een nieuwe Škoda.
De eerste zekerheid is de algemene garantie, die is afgeleid van de fabrieksgarantie op een nieuwe Škoda. De ZekerŠkoda garantie geldt één jaar na aankoop van de Škoda occasion en er geldt geen eigen risico of kilometerbeperking.

Autozine - Nieuws: Skoda
 
Ik denk dat @pbijen zich afvraagt wat puntje 1, '1 Jaar volledige Skodagarantie' inhoudt. Erg duidelijk is dit ook niet naar mijn mening. Ik zou het aan de dealer vragen, dan het het het duidelijkst. Het liefst nog via de mail om eventuele toekomstige discussies op voorhand te voorkomen. :)
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb op mijn Fabje ook een Zeker Skoda garantie gehad en dat is een complete garantie. Heb daar 1x keer gebruik van gemaakt zonder problemen.
 
Bovenaan Onderaan