Zeg maar nee, tegen m'n lpg...

higgy

Forumguru
Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

M'n Octavia vond vanmiddag ineens dat ik het maar zonder lpg moest stellen: storing en op benzine.
Hm. V-Car gebeld: morgen meteen even binnenrijden...
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

Zo kan je de installatie nooit terugverdienen, als hij blijft rijden op benzine..
 

higgy

Forumguru
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Gas is om op te koken. Niet om mee te rijden. /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]
Oeioei /forum/images/graemlins/wink.gif Op het Xantiaforum liep die opmerking zo uit de hand (ik kan er wel om lachen, maar wat MOET je ermee?) dat je daar een ban krijgt als je dat nog een keer roept.

Afijn, ik had dus de eerste tank leeggereden, lpg bijgetankt, en na 350 km stonden de lampjes nog steeds op helemaal vol. Daarna in een keer op helemaal leeg. Ik tanken: krijg er niks in.
Dus OF de 80% klep is kapot en blokkeert de boel, of ik dacht op lpg te rijden en reed op benzine.
Hij is binnengereden en ik rijd nu even een Fabia (met airco!)
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

Gebanned? Wow.

Gas is om op te koken, diesel is om op te stoken!

(kijken of ik gebanned word)
 

Exciter

Administrator
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

Hey, Veejay, vergeet je er niet bij, dat de forum administrator, ik dus, diesel rijdt? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik zal maar uitkijken... ha ha ha
 

Hetzer

Forumguru
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

Ik ben ook niet zo'n gas-rijder ,ik heb het afgelopen jaar september bij aanschaf van m'n huidige Fabia wel overwogen , maar na grondig onderzoek ben ik er achtergekomen dat ik op mijn volgetankte (goedkoop) gas tank maar 350 km (max) kon rijden,en dat vond ik toch wel wat weinig, dat zou betekenen dat ik elke dag zou moeten tanken, ik heb toen toch maar voor de SDI gekozen en even voor de duidelijkheid met m'n huidige SDI rij ik 900/1000 km op een tankje diesel /forum/images/graemlins/grin.gif
 

higgy

Forumguru
Re: Zeg maar nee, tegen m\'n lpg...

De 80% vulklep was defect. V-Car had nog een complete set liggen.
Moe'k alleen volgende week nog even terugkomen aangezien ze zagen dat de vlotter voor de hoeveelheid gas (dus aantal lampjes op knopje) ook niet jofel was en die hadden ze niet liggen. Afijn: hij rijdt weer!
 
Bovenaan Onderaan