zeer kort proeven

DJNeO

Actief lid
Heey,

Vraagje... Morgen ochtend van 10 uur tot ongeveer 12 uur geef ik een poetsochtend waar je ervaring kan opdoen met de auto schoonmaak lijn van @#@%%! ik heb er al een aantal dingen van, onderandere de velgen rijniger en ben er zeer over te spreken...

Wie heeft er intresse om morgen ochtend om 10 uur (of iets ervoor) in driebergen te zijn en dan deze meeting bij te wonen? We gaan 1 auto onderhanden nemen met zijn allen... keuze is gevallen op de rode peug 306 van me maatje... (ja ik weet het, het is een peug... :407: )
Mooie moeilijke kleur waar je snel verschil op ziet! :)

Bij intresse, graag even een PM-etje sturen zodat ik het adres kan geven...

Groeten,

Frederik
 

Okki

Donateur
Jammer dat ik niet kan, mijn pa heeft een rode Opel Corsa uit 2000 en die is nu bijna roze.

Zoek daar, naast overspuiten in een andere kleur, nog een oplossing voor.:ahum:
 

purk

Senior Member
blik @#$@%$# en een poetsmachine doen wondere, ik kan het weten golf II in het rood gehad......... eigenlijk alleen maar rode auto.
 

Steve

Senior Member
Een poets machine van de gamma is niks nee.
Koop dan een parkside excentrische schuurmachine bij de lidl/aldi.
Die zijn 100x beter voor het geld.

Trouwens een roze auto weer rood maken is een eitje met een excentrische/rotary machine en bv de M83 en M16 van meguiars en nog eventueel aftoppen met NXT.

Uiteraard wel goed wassen (zonder spons maar met een washmitt) en kleien.
 

Okki

Donateur
M83 en M16 van meguiars en nog eventueel aftoppen met NXT.

Uiteraard wel goed wassen (zonder spons maar met een washmitt) en kleien.


Uhhh, jammer dat ik er niet ben, dit is wartaal voor mij. Moet ik die auto van mijn vader nu gaan kleien met washmitt?
 

DJNeO

Actief lid
Wie van jullie beide heeft aan mij gevraagd reclame te mogen maken?


Ik maak geen reclame... ik kraak het af... dat is iets heel anders... ;)

Plus het feit, als jij dit al reclame vind... dan kan er nergens over producten worden gesproken (bijv poets producten...) want je mag geen merken noemen... want dat is dan feitelijk al reclame maken...
 

DJNeO

Actief lid
Mag een slotje op... onverwachts is er een kink in de kabel gekomen waardoor het morgen niet door kan gaan... Plaats een topic met nieuwe data
 

Exciter

Administrator
Kom op, Neo, stel je niet aan.
Je weet zelf wel wat het verschil is tussen praten over spullen en mensen uitnodigen voor een promo actie.
Doe mij een lol, en erken gewoon, dat je iets te buiten de forum regels bent gegaan.
Ik ben nog zo coulant, dat ik de topic laat staan, alleen namen verwijder, waardoor jou actie alsnog kan doorgaan, mits je de rest via PM regelt, kraak mij dus niet af.

Think before move...

Praten over merken is bij Skodaforum nog nooit gecensureerd geweesd. Zolang je als GEBRUIKER je ervaringen deelt.
Dit draadje heeft een andere wending, helaas.

Het tweede draadje is voorlopig geparkeerd in de afgeschermde zone.

Eerst wil ik met de andere mods overleggen, wat we hiermee doen.

Eventuelle opmerkingen of vragen per PM, a.u.b.

We komen er vast uit, DJNeo. Wel eerst praten dus, dan doen.
 
Bovenaan Onderaan