Zalig, een nieuwe Yeti

Ambition 1.4 TSI wat een prachtige motor om mee te rijden zo soepel.
Ik kan er maar weinig over zegen na 400 km alleen maar super zalig gevoel.
1 klein minpuntje de oplossing voor het reserve wiel vind ik niet geslaagd, het niveau verschil in de kofferruimte is vervelend. DSC02044.jpg DSC02047.jpg DSC02049.jpg DSC02051.jpg

Ron_2

Senior Member
Alsof ik mijn eigen auto zie staan, alleen heeft die een geel nummerbord :) Wat komen die koplampsproeiers er ver uit trouwens, zie je niet als je in de auto zit.
Het is inderdaad jammer dat ze standaard gekozen hebben voor een spuitbusje "bandenplak", ik wilde ook beslist een reservewiel en ervaar hetzelfde.
Wat ik ook een klein minpuntje vind is de afleesbaarheid van de meters, als ik stoel en stuur naar mijn zin afgesteld heb zie ik een deel van de meters niet meer, bij de snelheidsmeter is dat juist het gebied wat op de Nederlandse snelwegen nodig is en wat wegvalt achter de rand van het stuur. En het stuur ligt dan echt niet op mijn schoot.
Door de digitale meter in Maxidot aan te zetten is dat wel te ondervangen, maar toch. (Er zijn ook uitvoeringen zonder maxi-dot)

Over het geheel genomen ben ik er net zo blij mee als jij, ik zoek nog regelmatig een excuus om er even mee weg te gaan.

De Yeti beer heb ik als verjaardag gekregen hij valt wat tegen, de kwaliteit is niet zo goed hij ruift als gek in mijn auto.

snel

Actief lid
veel geluk met je nieuwe wagen

Ps de winter is voorbij dus tijd voor zomervacht

SergeH

Lid
Veel plezier hiermee. Stond ook op mijn keuze-lijstje maar het is uiteindelijk de Superb Combi geworden. :-)

Bovenaan Onderaan