Zaklamp kofferbak Superb 2011

rteekens

Nieuw lid
Beste allen,

Gisteravond trotse eigenaar geworden van een Superbe 1.6 TDI uit 2011. HEERLIJKE WAGEN!

Nu ben ik wat door de boekjes aan het gaan en de opties aan het bekijken en nu ontbreekt de zaklamp uit de kofferbak. Weet iemand waar je die kunt bestellen? Dank voor het meedenken!

Groet, Rolf
 

s-line

Forumguru
Ff kijken op schadeauto's.nl.
En dan bij demontage auto's daar staan soms ook wel superb's tussen waar alle onderdelen van los verkocht worden.
 

Joske

Forumguru
3T0947417A4K1 in kleur ivory 55 euro

3T0947417A9B9 in satijnzwart 30 euro

online zoeken? laat de 3 laatste tekens van de artikelcode achterwege, dit is namelijk de kleurcode..

enkel de magneetlampjes, niet de houder, die dien je apart te bestellen, maar ik veronderstel dat die aanwezig is.
 

bobbl

Forumguru
3T0947417A4K1 in kleur ivory 55 euro

3T0947417A9B9 in satijnzwart 30 euro

online zoeken? laat de 3 laatste tekens van de artikelcode achterwege, dit is namelijk de kleurcode..

enkel de magneetlampjes, niet de houder, die dien je apart te bestellen, maar ik veronderstel dat die aanwezig is.
Dank je!
 

rteekens

Nieuw lid
Dank jullie wel voor je hulp, ik ga het proberen te vinden en anders bij de dealer aanschaffen.
 

rteekens

Nieuw lid
Heb je een goed punt Marco, ga ook eerder kijken bij sloop ipv dealer, maar vind originele item wel leuk
 

rteekens

Nieuw lid
Dank je wel Corné, bevalt super! is wel de benjamin en had hiervoor de octavia met 2.0 tdi, gechipt, maar als reisauto overtreft dit zeker de octa
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan