YNS en de nieuwe Octavia

yns

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb in april een Octavia 1.6 TDi Combi Ambiente Anthracite grey besteld met enkele opties.. Amundsen, bluetooth, zetelverwarming, parkeersensoren en automatische airco..

Ben er ondertussen al even op aan het wachten, volgende week zou hij geleverd worden, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst!

En tijdens het wachten ben ik hier op zoek naar wat ervaringen van andere (toekomstige) skodarijders.

Ik rijd nu met een Opel Astra break 1.7 diesel, en ik hoop blij te zijn met de verandering naar Skoda, maar als ik hier zo eens rondkijk op het forum ziet het er naar uit dat ik geen spijt ga hebben!
 

ertromp

Forumguru
Daar krijg je zeker geen spijt van!

Zelf heb ik al 3 Octavia's gereden 2x een diesel en nu een benzine. en dat met volle tevredenheid.

Succes met wachten want volgens mij is de 1.7 diesel van Opel niet een van de smeuigste.
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je bent al aardig ingelezen zie ik. Veel plezier met je O2.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ooit een 1.7 CDTI astra als voorloper gehad (die met 80 pk) wat een drama was dat zeg.. Als je die nu rijdt dan zal de Octavia je zeker gaan bevallen!
 

hemi24

Forumguru
Ik had als voorloper een astra wagon met 100pk variant van de 1.7 CDTI, ook geen succes! Was blij toen er weer een O2 voor me gereed stond!!!
 
Bovenaan Onderaan