Yeti's gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happy2

Nieuw lid
Hallo allemaal,
hier weer een nieuweling op het forum erbij.
Ik rijd sinds 2 januari in een Yeti en ik moet zeggen met veel plezier.

Rondkijkend op het forum blijkt mijn Mato Brown een populaire kleur (goede smaak zeg:winkie:). Maar raar genoeg heb ik tot nu toe in NL geen enkele Yeti op de weg gezien, alleen eind vorig jaar eentje in Duitsland.
Volgens de verkoopcijfers zijn er t/m maart toch al 761. Zien jullie ze wel vaak, of staan ze altijd thuis?
 

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Happy, welkom hier !
En ik zie de Yeti niet zo vaak maar als ik deze zie moet ik toch altijd lachen.
Weer 1, denk ik dan. Een enorme uitbreiding voor Skoda om zich hierin te begeven. De Yeti is belangrijk om te laten zien dat Skoda meer kan !
 

EdK

Forumguru
Kijk maar eens onder Yeti gespot
Zal je zien dat er toch meer rijden dan je verwacht
 

Happy2

Nieuw lid
Ah, er was dus al een thread over. En er rijden er in de regio Arnhem dus ook al wat rond (maar bij ons in het dorp ben ik volgens mij nog steeds de enige).
Ik blijf opletten.
 

Erkens

Lid
Ik heb hier in Lelystad ook nog geen andere Yeti gespot. Ik weet wel dat er binnenkort waarschijnlijk een lichtblauwe komt te rijden want toen ik vrijdag bij de dealer was stond een gloednieuwe (nog zonder kenteken) geparkeerd.

Toen ik laatst in de buurt van Delft was heb ik in korte tijd twee gespot, maar anders dan die (en eentje begin december op de A10) heb ik ze in het "wild" nog niet gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan