Yeti: wordt nu gemaakt

CaseyBasey

Actief lid
Vandaag antwoord op een mailtje van me gekregen:

Beste CaseyBasey,

De auto staat inderdaad nog op productieweek 33.
Dit betekend dat alles verloopt volgens plan.

Ik kan me goed indenken dat het wachten erg lang duurt, maar daar komt uiteraard wel wat moois voor terug.
Houd nog even vol !

Met vriendelijke groet,

J.
Verkoopadviseur
Škoda

corsaar

Senior Member
Heel fijn CB nog even. Vraag gelijk of ze er een schone motor inzetten.
Oei!! nou plaag ik je weer.

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield: dat denk ik niet, hoor. Net als bij jou moet er na aankomst bij dealer nog het een en ander gedaan worden: trekhaak monteren (mijn parkeerassistent), radio inbouwen. En ik denk dat ook de stootstrips en spatlappen door de dealer worden aangebracht.

Trucker

Actief lid
De laatste loodjes Caseybasey , nog heel even en je kan rond rijden in
je nieuwe auto.
Succes !

CaseyBasey

Actief lid
Dankje Trucker.
Die laatste loodjes wegen trouwens best wel zwaar. Ook al omdat ik niet weet of ik nog 2 of misschien 4 weken moet wachten....

Rosinfield

† In Memoriam
CB: Ja, dat heb ik ook, je wil nu toch echt wel eens dat het gaat gebeuren! Er moet bij jou idd hetzelfde aan- en ingebouwd worden als bij mij, denk ik.

CaseyBasey

Actief lid
Ja, dat scheelt niet veel. Als extra heb ik nog de lichtmetalen velgen. Ik weet niet wie die er wanneer onder doet. Maar logisch lijkt mij af fabriek.

wimv

Actief lid
@CaseyBasey: Die wielen schoeven ze er in de fabriek al onder hoor. Kom op jongens, het gaat nu echt heel binnenkort gebeuren. Hou het nog FF vol !!
Wim

wimv

Actief lid
@CaseyBasey: Vind je dat gek als je net zelf 4 maanden op je Yeti hebt zitten wachten. Was ik FF blij met dit forum zeg. Het heeft me wel mooi door een heel lange tijd gesleept. Maar als ik nu het eindresultaat zie .... Ik zal kijken of ik binnenkort wat foto's kan produceren.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
Leuk, zo'n weddenschap! Gewoonlijk ben jezelf degene die invloed op het resultaat uitoefent, maar daar is in dit geval helaas geen sprake van. Dat geeft nu juist dat vervelende gevoel. Je denkt dingen als "straks staat-ie daar en moet hij nog dagen wachten tot-ie aan de beurt is in de werkplaats". En de underdog is in dit geval toch CB hoor, want normaal gesproken zou ik hem iets eerder moeten hebben. Voor hetzelfde geld is het andersom, teveel onzekere factoren.

Rosinfield

† In Memoriam
We'll see. Maar Corsaar, ik vroeg me af of je een bepaalde reden hebt om te denken dat CB hem eerder heeft. Of is het meer "gut feeling"?

Bovenaan Onderaan