Yeti wachtlijst UK half jaar dankzij topgear?

PMS

Nieuw lid
Ik hoorde dat in het verenigd koninkrijk de wachttijd voor een yeti nu een half jaar is. Dit dankzij positieve reakties in het programma "Top Gear"

Iemand hier die dat ook gehoord heeft?
Dat die humoristische test zoveel impact heeft!
 
yup, de wachttijden bij ons zijn zo zo, maar als ik de duitse en engelse sites mag geloven mogen we nog in onze handjes knijpen.
 
Gelukkig dat er nog iets te melden is over de Yeti, anders zou er op dit forum weinig te vertellen meer zijn. Behalve dan dat we allemaal een fantastische automobiel riijden waaraan maar moeilijk is aan te komen blijkbaar.
Verder gaat het de oliesjeiks geld kosten want die van ons begint steeds zuiniger te lopen. Gemiddeld 1:14 terwijl we bijna uitsluitend stadsritjes hebben gereden. Wel zonder airco want die hebben we in deze omstandigheden niet nodig.
Verder maar een saaie auto om over te schrijven. Alles doet het, zit op de goede plaats en rijdt als een eh.... yeti.
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic verplaatst naar Nieuws[/MODERATORBREAK]

[MODERATORBREAK]Sorry,maar daar hoort hij ook niet thuis, het is geen persbericht.
Dus heb ik hem maar naar Algemeen geschoven. :winkie:
Exciter[/MODERATORBREAK]
 

PMS

Nieuw lid
Yeti besteld: 10-12 weken wachttijd

12 februari na lange proefrit een Yeti 1.2 besteld.
De levertijd: 10-12 weken...

Gelukkig op tijd voor onze vakantie!

skoda-yeti-1.2-tsi-105pk-comfort-929639-1.jpg
 
mijn yeti , sorry ook erg saai , 17ooo km gereden en ik maak ook niets mee , alles werkt en alles doet het . 1:13
 
Bovenaan Onderaan