Yeti samenstel vraag

MIK

Lid
Wij zijn van plan onze Roomster1,6 in te ruilen voor een Yeti 1,4.
Via de link http://cc.skoda-auto.com/nld/Pages/step1.aspx ben ik hem aan het samenstellen hier heb ik een paar vragen over.
Bij de extra uitrusting kan ik onderandere kiezen voor GRCBRCB , GRADRAD of GRCCRCC geen idee waar deze afkortingen voor staan. deze opties zijn gratis volgens deze site. Wie weet wat dit is.
Ook zou het Bandenspanningscontrolesysteem gratis zijn lijkt mij toch niet of gaat Skoda extra uitrusting weggeven.
 

EdK

Forumguru
de afkortingen GRCBRCB , GRADRAD of GRCCRCC zijn mij ook onbekend.
maar ik kwam erachter bij samenstelling dat soms maar één van de drie selecteerbaar is.
Kies je op het moment één van de andere twee dan krijg je een melding dat het niet kan.

Dat banden controle systeem is gewoon gratis maar je betaald het wel en is selecteerbaar bij bepaalde optie's
Als je reserveband kiest dan is het als ik goed heb juist niet meer selecteerbaar.
Wat wel gratis is , is de type aanduiding, maar is wel logisch je geeft wat terug
En minderwerk wil niet zeggen dat je geld terug krijgt, de administratie om het niet te plaatsen kost ook geld !

Zie ook dat je bezig bent met een 1,4 Yeti
Vraag bij je dealer om de Yeti 1,4 aanbieding !!
Er schijnt een actie te zijn waar je de 1,4 motor voor de prijs van de 1,2 krijgt
Schijnt een actie te wezen van max 250 Yeti's
Ikzelf heb ook van die aanbieding gebruik gemaakt !!
 

MIK

Lid
de afkortingen GRCBRCB , GRADRAD of GRCCRCC zijn mij ook onbekend.
maar ik kwam erachter bij samenstelling dat soms maar één van de drie selecteerbaar is.
Kies je op het moment één van de andere twee dan krijg je een melding dat het niet kan.

Dat banden controle systeem is gewoon gratis maar je betaald het wel en is selecteerbaar bij bepaalde optie's
Als je reserveband kiest dan is het als ik goed heb juist niet meer selecteerbaar.
Wat wel gratis is , is de type aanduiding, maar is wel logisch je geeft wat terug
En minderwerk wil niet zeggen dat je geld terug krijgt, de administratie om het niet te plaatsen kost ook geld !

Zie ook dat je bezig bent met een 1,4 Yeti
Vraag bij je dealer om de Yeti 1,4 aanbieding !!
Er schijnt een actie te zijn waar je de 1,4 motor voor de prijs van de 1,2 krijgt
Schijnt een actie te wezen van max 250 Yeti's
Ikzelf heb ook van die aanbieding gebruik gemaakt !!

Ik ga hier ook gebruik van maken ik hoor maandag van de dealer of er nog zijn hij heeft zijn tax bereikt.Hij hoort maandag of hij er nog een kan krijgen bij de importeur zo niet dan denk ik dat ik tot volgend jaar wacht. Ik ben benieuwd, zeer spannend
 

Captain Hook

Forumguru
Als je ff googled, blijkt b.v. GRADRAD een Skoda Symphony radio te zijn. Wellicht dat je op die manier ook de andere artikelcodes kunt vinden.

Maarre, je dealer zou dit voor je moeten uitzoeken. En wat je op die tsjechische site vindt, hoeft niet persé een configuratie te zijn die hier in NL ook bestelbaar is... Daarover beslist almighty Pon. :koffie:
 

EdK

Forumguru
Nee Captain Hook deze afkortingen krijg je ook te zien op de nederlandse configurator
Dus niet alleen de CZ !
De dingen waar MIK het over heeft zijn onderdelen die ook almighty PON aanbied in zijn configurator.

Dus MIK ga lekker door met vergelijken.En laat wel weten als het een Yeti wordt en welke uiteindelijke uitvoering
Ben erg benieuwd, en meerdere met mij denk ik
 
Bovenaan Onderaan