Yeti opgehaald

hsuelmann

Nieuw lid
Hallo,

Vrijdag 19 febr. Yeti gehaald bij v.d. Laar in Rhenen(dealer) en meteen winterbanden+velegen laten monteren.
Ik heb velgen ET45, bandenm. 215-60-16. (aanrader)
De velgen met banden lijken lekker robuust onder de auto (Black magic mica) en
de banden zijn Vredestein wintrac xtreme quilaro (?)
Hier in het noorden (Dr.) is / of was het nog winters maar de banden hebben we
nog niet goed kunnen proberen.
Overigens ben ik helemaal weg van de Yeti, iets wat sommige familieleden/kennissen niet altijd goed begrijpen omdat we hiervoor een volvo xc70 (2005) hadden.
Maar de Yeti zou je alleen al nemen om de "look". Hij bevalt ons (vrouw en ik) meer
dan goed.
gr.
Henk Suelmann

Maarten

Forumguru
Welkom hier op het forum!
Veel plezier met je Yeti, maar dat gaat lukken als ik je bericht zo lees!

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd , met de aanwinst, en ik ben benieuwt naar jouw eerste foto's, black mica lijkt mij een ontzettend mooie kleur op de Yeti

Van harte gefeliciteerd, Henk (mijn man heet ook Henk ;) )

Wij hebben onze Yeti nu 2 weken en wij zijn er dik tevreden over.

Gershwin

Senior Member
Proficiat!
Heb sinds vanmiddag een beter plaatje van de Yeti. Na er lang omheen te hebben gelopen (in Krakow of all places...) en alles goed te hebben bekeken kan ik mij heel goed voorstellen dat deze auto een heleboel mensen aanspreekt. Dat ik niet über enthousiast ben komt omdat de nieuwe OII al klaar staat bij de dealer...

jan

Lid
Hij bevalt mij erg goed wat een power.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

hsuelmann

Nieuw lid
Jan, proficiat met je YETI. Wij hebben eveneens een black magic yeti sinds 19 febr. 2010 en kunnen niet anders dan jouw woorden bevestigen.
Rijd er lekker in
groetjes Henk Suelman

jan

Lid
Dank je, met de zomer vakantie kan ik hem echt uitproberen met de caravan er achter naar zuid Frankrijk, kan niet wachten.

Bovenaan Onderaan