Yeti LED dagrijverlichting

EdK

Forumguru
Bestellen en inbouwen en dan kom je er vanzelf achter.
Heb zelf ook P13W LED lampen al anderhalf in gebruik in de Yeti en bij een Peus
werkte ze zonder probs bij een klant maar ik moest er uiteindelijk wel weerstanden overheen zetten.

Maw al zegt men dat het canbusled is dan hoeft dat niet zo te zijn bij jou wagen.
 

CDK

Forumguru
Ik hoop dat het in het echt minder fel is als op de foto, het lijken nu net mistlampen
 
Nee hoor, mistlampen geven toch echt meer licht !
De smartphone heeft gewoon wat moeite om het eea goed vast te leggen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
ElsaWin.jpg Bekijk bijlage 47927 Bekijk bijlage 47928 Gardena.jpg
Tweeënhalfjaar verder.

Een van de LEDs helaas overleden. Nieuw setje (voor beide lampen!) van xenonlamp laten komen. Zag wederom als een berg op tegen het vervangen van de lampen. Zie bijgaande data sheets uit ElsaWin hoe dit in principe aangepakt dient worden.

Desalniettemin had ook ik bij de eerste keer de nodige schaaf- en kneusverwondingen aan de handen opgelopen. Dat moest nu anders en beter was mijn gedachte.

Dit keer gebruik gemaakt van een hulpstuk, een stuk tuinslang (lengte circa 15cm) van Gardena, 19mm classic (bij de Enorm ijzerwarenwinkel per (halve?) meter te krijgen) die ik aan een uiteinde met een hete luchtpistool voorverwarmd heb (met heet water zou ook het moeten lukken). Vervolgens over de fitting geschoven en af laten koelen om de vorm vast te houden.

Met dit hulpstuk (zie foto) bleek (na eerst de connector losgekoppeld te hebben) het verwijderen en monteren van de lamp een stuk minder gestrestst te gaan :)
 
Bovenaan Onderaan