[Yeti] geintegreerd navi systeem

Erwin

Lid
Heeft iemand het portabele navigatie systeem (MIO ...?) met geintegreerde houder?
Zie accessoires folder blz 11
 

skodayeti

Nieuw lid
Heb niet het systeem uit de accesoirefolder. Wèl een portabel systeem in de vorm een TomTom one met aansluiting mbv een brodit proclip en een fixed stroomaansluiting.
Te zien onder "Car audio, videaom navigatie en andere gadgets", pagina 11 en als bericht "mdi aansluiting en proclip" van skodayeti incl foto's.
 

clapton

Senior Member
Heb een Mio269+, al een oudje dus. Heb wel een software update en hiermee gaat hij weer mee. Ik heb zelf een stand gemaakt, omdat ik niet kapot ben van zo'n plakker op de voorruit. De Mio plaats ik in vak boven op het dashboard met de klep open. het navigatiesysteem werk dan perfect, de klep houdt zonlicht tegen en het ziet er aardig als ingebouwd uit (als je niet te kritisch bent). Maar ik denk dat je je vraag wat specifieker moet stellen.

Sorrie ik lees nu wat beter, je bedoelt of iemand een navigatie heeft met specifieke Skoda-houder. Die heb ik dus niet
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Toch maar verplaatst naar het Car audio, video, navigatie en andere gadgets topic.[/MODERATORBREAK]
 

EdK

Forumguru
Vraag Multi 1100 eens of hij een foto kan posten van zijn houder
Als ik het bij een SMG goed zag heeft hij een TT met een brodit Astijl houder
Zag er in vluchtigheid erg gelikt uit.
 
Bovenaan Onderaan