Yeti 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimv

Actief lid
Ik heb begrepen dat Skoda in week 22 de wijzigingen voor 2011 gaat doorvoeren. Heeft iemand in het WIS (Wandelgangen Informatie Systeem) toevallig al gehoord of de Yeti uiterlijk nog wijzigingen ondergaat (of het interieur) ? Week 22 is ongeveer de productiedatum van mijn auto en ik vraag me af of het verschil tussen "oud" en "nieuw" dusdanig is dat ik misschien actie moet ondernemen om de productiedatum wat naar achteren te (laten) verschuiven. :623:
 

Tallguy

Forumguru
Ik heb anders nog niks gehoord over wijzgingen. Heb je een bron die dat heeft aangegeven? Ik weet wel dat Skoda tussentijds wat kleine aanpassingen doet als er teveel issues met iets zijn (signalen uit de markt), maar ik geloof niet dat daar eenkeiharde datum voor staat.
 

wimv

Actief lid
Zoals ik al aangaf; ik heb mijn info ook uit het WIS. Keiharde bewijzen zijn er niet. Vandaar mijn vraag.
 

Sant

Lid
Vorige week mijn nieuwe YETI Ambition 1.2 DSG besteld. Volgens eerste schatting wordt hij ergens in augustus of begin september geleverd. Mijn garage heeft ook nog nagekeken of bij de berichten van PON nog zaken stonden die van belang waren m.b.t. wijzigingen, prijzen e.d. Hij gaf aan dat er alleen een 1.4 aankomt zonder DSG. Overigens heb ik wel weer ergens anders gelezen dat de 1.4 wel met DSG geleverd kan gaan worden.
Kortom van aanpassingen/wijzigingen aan de huidige YETI heb ik (nog) niets gehoord.
 

OuweHippie

Senior Member
De YETI is nog maar kort op de markt en een evt. wijziging aan het uiterlijk zal minimaal zijn. Een chroom randje hier of daar, meer zal het vast niet worden. Ik verwacht eigenlijk geen enkele wijziging

Hetzelfde geldt voor het interieur. Misschien een softwareaanpassing van het audiosysteem.

Later bestellen = later plezier hebben.
 

wimv

Actief lid
Dank je voor je reactie. Ik ga maar gewoon zitten wachten tot ie geleverd gaat worden want zoals collega Ouwe Hippie terecht stelt: later bestellen = later plezier hebben. Wat mij betreft kan deze "discussie" gesloten worden. Fijn meegedacht allemaal. Mijn dank hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan