Yeti 1.4 TSI - Ambition met toeters en bellen / 3-4e week januari 2011

FF voorstellen

momenteel rijd ik nog een VW Cross Polo van 2006 diesel, ben altijd erg tevreden geweest ook qua verbruik, niets te klagen.

Echter vanwege het feit dat we 2 honden hebben die elke dag mee naar het werk gaan werd de Cross toch echt erg onpractisch (lees te klein..) dus naar een andere auto gaan kijken.

En? Gevonden...per 3-4e week januari 2011 ga ik een Yeti 1.4 TSI Ambition Storm Blue met toeters en bellen rijden :baby012:
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop!
Storm blue is een mooie kleur (al zeg ik het zelf; kijk maar eens in m'n profiel)
 

EdK

Forumguru
Welkom en ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van gaat krijgen
Maar wat zijn de toeters en bellen ?
 

Multi1100

Actief lid
Welkom bij de club Yeti rijders Cheenco. Veel plezier ermee en laat even weten idd die bellen..een toeter zit er bij mij ook op.
 
de toeter en bellen

Dank jullie wel allemaal voor het hartelijk welkom!

De toeters en bellen:

1.4 TSI Ambition (Storm Blue)
lendesteunen
lichtmetalen velgen Annapurna 17"
panoramisch glazenschuifdak
parkeerhulp v + a
sunset getint glas achter
thuiskomertje

vond het zo wel genoeg geweest qua toeters en bellen

kijk er erg naar uit om ook de honden meer ruimte te geven !!
 

Falcon

Donateur
Dan zal je zeker wel 1 van de stoelen er uithalen? Of is er genoeg ruimte in de kofferbak daarvoor?
 

EdK

Forumguru
Ach stoelen naar voren schuiven en hoedenplank verwijderen en eventueel nog de rugleuning rechter zetten en die honden hebben een zee van ruimte tov die cross polo
 

Rosinfield

† In Memoriam
Wij hebben ook 2 honden (middelgroot). Gaat prima in kofferbak, zelfs met verhoging ivm reservewiel. Zitten/liggen ze alleen iets hoger. Ze hebben een zee aan ruimte, alleen wel een beetje hoge instap voor die van 10.
Bagage bergen wij in de tussenruimte, die is me enorm meegevallen. Hoef zelfs meestal geen stoel eruit te halen of in te klappen. Gaat toch elk weekend flink wat mee.
 
tijdens de testrit zijn we natuurlijk naar huis gereden en is de achterbak even getest door onze honden, en goedgekeurd de oudste (3 jaar) ging gelijk liggen, de kleine (net 1 jaar) vond het wel gaaf, overal snuffelen uiteindelijk kunnen ze er allebei liggen zonder tegen elkaar aan te hoeven liggen waar die oudste niet zo van gediend is....

[MODERATORBREAK]Gaarne niet de gehele voorgaande post te quoten .[/MODERATORBREAK]
 
hier komen ze ook op het reservewiel te zitten, extreme doggie bag past we waarschijnlijk precies in, dus mooi bedje, hop klaar.
idd wel erg hoog maar gelukkig zijn ze niet zo zwaar hier (de hondjes)

[MODERATORBREAK]Gaarne niet de gehele voorgaande post te quoten [/MODERATORBREAK]
 
kreeg al opmerking, op naar de 4 honden hahaha

ik hoop dat deze auto ook de "reisziekte" van de jongste gaat oplossen, want zij hijgt erg als ze in de polo zit!!

Ik kan niet wachten!!!!!!

[MODERATORBREAK]Gaarne niet de gehele voorgaande post te quoten .[/MODERATORBREAK]
 
Bovenaan Onderaan