Yeti 1.4 is aangekomen !

TamRex

Actief lid
Ben net gebeld door de dealer met de mededeling dat onze Yeti 1.4 Ambition bij hun is binnengekomen. Ga morgen meteen kijken!
De aflevering zal vermoedelijk komende week woensdag plaats vinden.
Daarna maken wij eerst een trip rond het IJsselmeer om de Yeti in te rijden, daarna vertrekken wij naar Oostenrijk en Tsjechie VAKANTIE.
Wie heeft er nog overnachtingstips in Tsjechie? Onze reis zal vanuit Oostenrijk naar Kutna Horá gaan, vandaar richting Praag en weer naar huis.

CaseyBasey

Actief lid
Einde van de voorpret, begin van rijdersgeluk! Gefeliciteerd en fijne vakantie gewenst.
Overigens: met een rondje IJselmeer is je auto nog niet ingereden, tenzij je een heel wijd rondje maakt...

TamRex

Actief lid
Het gaat even om de eerste 500 km (kijken of alles wel goed is vastgedraaid).
Tsja in Tsjechië ophalen kon helaas niet.

TamRex

Actief lid
Ik heb vandaag weer even gekeken naar m'n nieuwe Yeti (wat mooi wat mooi). Ik moest naar de garage voor het nieuwe kentekenbewijs i.v.m. overschrijving van de autoverzekering. Nou per 11-08 is ie verzekerd (en de Volvo voor de laatste dag !).
Alles is perfect gelopen bij de garage en natuurlijk bij Skoda zoals b.v. de geplande productieweek waar niet meer mee geschoven is.
Woensdag de 11e is het zo ver.

@ Tamrex: Da's toevallig. Mijn Yeti is vorige week donderdag bij de dealer binnengekomen.

Ik kan hem ook 11 augustus ophalen. Ik kan niet wachten. Dit is niet mijn eerste Skoda, maar wel degene waar ik het langst op gewacht heb. Besteld eind april, oorspronkelijk productieweek 23, daadwerkelijke productie week 30, aflevering week 32.

Ik krijg**-NDG-5 als kenteken. Als het goed is ligt het kenteken van jouw Yeti er niet ver naast!!

TamRex

Actief lid
Jodocus, gefeliciteerd met je nieuwe Yeti.
Mijn kenteken is **-NDJ-4 (zit bij mij wel de J van Jodocus in ...hahaha)

corsaar

Senior Member
Wel toevallig allebij op 11 augustus !!
Morgen een feest voor twee tamrex en jodocus.
Eerst een stuk rijden of eerst gebak, wat zal het worden.
In ieder geval weer twee blije Yeti rijders erbij.

TamRex

Actief lid
Ga um ophalen en dan meteen vanuit Limburg een beetje binnendoor (goed voor de versnellingsbak) naar Hoenderloo, dagje later even rond het IJsselmeer dan 1 dag rusten (Deventer) daarna weer naar Limburg, zondag naar Oostenrijk dan via Tsjechie weer naar Limburg.
Feest (met of zonder gebak) schiet er dus bij in !!

wimv

Actief lid
@Tamrex; Jodocus: Jippie !!! De mijne staat inmiddels bij Pon. Wordt woensdag of donderdag naar Hegeman Arnhem gebracht. Begin volgende week RIJDEN !!!!!
Wim:yeah:

Flim

Nieuw lid
Tamrex en Judocus veel plezier van jullie Yeti.
De mijne wordt deze week gemaakt en als het goed is in week 32 geleverd.
Besteld half April....... maar ja dsg en panoramisch dak, een kombi die blijkbaar lang duurt....:ahum:

Ben net even bij de dealer geweest voor het afgeven van mijn rijbewijs voor de tenaamstelling morgen. En daar stond de Yeti al heel netjes gepoetst in de showroom.

Kan niet wachten totdat ik er morgen in kan wegrijden.

wimv

Actief lid
@Jodocus: ik hoop dat je nog een beetje slaapt vannacht. Morgen uitgerust gaan rijden ! Veel plezier vast en heel veel veilige kilometers.

De eerste kilometertjes staan erop. En het rijdt nog beter als verwacht.

Zonder het gezien te hebben het panoramadak besteld en het is supermooi. Het brengt ook erg veel licht in het interieur. Het was het wachten meer dan waard!!

Foutje of verrassing van de dealer, naast de parkeerhulp achter( die ik besteld heb ) zitten er ook piepers voor in de bumper. Foutje bedankt!!!! Ziet er super strak uit op het display van de radio.

@ wimv: Ik heb prima geslapen en goed gedroomd. Heb ergens anders gelezen dat voor jou nu ook de laatste dagen van het lange wachten zijn aangebroken. Nog even volhouden!!! Succes.

Rosinfield

† In Memoriam
Namens mij ook veel plezier met je niewe Yeti! TamRex ook straks. Heb ook maar eens een mailtje naar de dealer gestuurd, want de mijne zou eind juli gebouwd worden.......

wimv

Actief lid
@Jodocus: hij staat al bij de dealer en ik heb er al in gezeten. ("helaas" zonder "extra verrassingen"). Wim

Bovenaan Onderaan