Yes! Gisteren een nieuwe Skoda Citigo besteld

lovely305

Forumguru
:yeah:

Na de proefrit samen met de dealer een mooie samengesteld.
Mijn eerste nieuwe auto en dat met mijn 40 jaar:eek:
Mijn blijdschap werd iets minder toen ik van vrienden allemaal negatieve reacties kreeg.
De meest voorkomende was:

De Citigo is een stadsauto en jij rijdt dagelijks 100 km op de snelweg!!

Reviews zeggen echter dat mijn keus wel goed is.....
Misschien een beetje afgunst van mijn vrienden??

Ik kijk uit naar de aflevering en laat mijn humeur niet meer verpesten.
Ik heb er zin an!!

Noord26

Forumguru
Duidelijk dat je vrienden puur afgaan op vooroordelen. Een aygo oid is heel wat minder auto als een Citigo..

Veel plezier!

WesleyJD

Banned
Ik snap dat de reactie er is, zeker als je 100km per dag op de snelweg zit, lijkt het mij geen 1ste keus, maar he.. Ik rij de superb combi 1.8 TSI DSG als stadsauto! Ook totaal onlogisch :-p

Veel plezier ermee.. Btw..In almere gekocht?

:xyxthumbs: Gefeliciteerd Man.

Ik heb er sinds midden maart een. Mijn ouders wonen in het Sauerland in Duitsland, ben er gelijk heen gereden. Rond 800km heen en weer. Nou ik vind dat het auto"tje het echt goed doet. Met 2 volwassenen en kind en wat je voor een lang weekend nodig heb geen slecht resultaat. Het is wel geen Race Auto maar toch flink. De verbruik met winterbanden en inrijden en tegenwind en rond 130km/h gemiddeld 1op19 vond ik ook niet verkeerd. De stoelen vond ik ook lekker zitten, zelfs na 3 1/2 rijden.

Dus zeker genieten

Fabia

† In Memoriam
Ik rij dagelijks op de snelweg naar mijn werk en de Citigo rijdt dan echt heerlijk. Totaal geen probleem om met het verkeer mee te komen. Dus niks aantrekken wat je vrienden er van zeggen.

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop, je zult er geen spijt van krijgen !
Ik ben zelf verslaafd aan, ik rij er zelf in 1 en heb er onlangs 1 besteld voor moeders de vrouw.

ertromp

Forumguru
Goede keuze! De Citigo is m.i. niet alleen een stadsauto. Zeker met 2 personen hoef je toch niet in een grote auto te rijden?! En 5 sterren scoren in een NCAP lijkt me ook voldoende om een veilig gevoel te geven buiten de stad. Ook een grotere auto zoals een MPV of een SUV kan op de snelweg behoorlijk zijwind gevoelig zijn. Wat voor een auto's rijden die vrienden dan wel??? Veel rijplezier toegewenst in maar zeker ook buiten de stad :xyxthumbs:

Steerclear

Senior Member
Hello "Loveley"

Laat je niet beïnvloeden door onwetenden. Ik rij tot 1700 kilometer per week (gemiddeld 1100 km / week) met mijn Citigo en het is een zeer competente Allrounder.
Iedereen die er mee rijdt (en het dus kan weten) is uitermate positief verrast over alle eigenschappen van onze Citigo's.
Je hebt een uitstekende keus gemaakt en je gaat heel veel plezier beleven aan je nieuwe auto.

Inge

Lid
Welkom! En ja ik sluit me bij alle bovenstaande reacties aan hier ga je geen spijt van krijgen. Auto rijd gewoonweg super. Komt goed mee met het verkeer, je voelt je er veilig in en lekker zuinig ook op de snelweg war je niet merkt dat je in ene kleinere auto rijd.

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik heb ergens een recensie van een Engelsman gelezen die zijn auto opgehaald heeft in Tsjechië en ermee naar Engeland is gereden. Hij was vol lof dat de auto zo prettig reed. De rij-indruk van een grotere auto met een goede zit en zuinig bovendien. En dat in een korte tijd over zo'n afstand. Na de Fiat panda van jaren terug (TV-reclame) kun je nu met de Citigo iedereen uitlachen ;)

Bovenaan Onderaan