Xenon look?

Mdv53

Lid
Aan de voorzijde van de auto is nu het meeste uitgerust met led verlichting. Echter moet ik nog de mistlampen, de mistlampen dienen ook als bochtrijverlichting.

Nu is led dus niet zo'n optie, aangezien deze niet dimmen en alleen maar aan of uit gaan. Heeft iemand hiervoor een mooie oplossing?
 

DeNnZ

Forumguru
Ik heb destijds in mn S2 ook LED mistlichten gehad, deze dimde prima!
Ik ga ze er nog even bij zoeken....
 

DeNnZ

Forumguru
-Mistlichten/Bochtverlichting: H8 - KLIK Bij mij waren er cancellers nodig om de meldingen weg te krijgen, hiervoor heb ik DEZE cancellers gebruikt. Hierdoor werkt het nu en is de werking van de lampen ook verbeterd (deze gaan nu mooier dimmend uit, zonder cancellers gingen ze zonder te dimmen direct uit).

Volgens mij heb ik het setje compleet (H8 LED's + cancellers) nog liggen en wil ik tegen een zacht prijsje wel weg doen..
 

michelover

Forumguru
Ik heb er gewoon xenon look lampen in , zelfde kleur als de xenon. Werkt prima , zijn GP Thunder lampen. Had eerst led maar dat ging na een tijdje raar doen.
 

michelover

Forumguru
Ik heb er nu alweer vier jaar de GP Thunder Xenonlook 7500k in zitten.
Net zo wit als de xenon koplampen.
 

Peikje

Nieuw lid
Erwin 123,ben je niet bang voor de apk volgens de site van GP(zelf)mag je hier niet in Nederland zo rijden.
En aangezien jij bijna alles hebt vervangen........
 
Erwin 123,ben je niet bang voor de apk volgens de site van GP(zelf)mag je hier niet in Nederland zo rijden.
En aangezien jij bijna alles hebt vervangen........
Mocht het een APK afkeur worden dan wissel ik ze even terug, 10 minuten werk, maar toevallig net gekeurt tot 10/2019 dus kan nog even voort......
 
Bovenaan Onderaan