Xenon Fabia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel

Lid
Goede avond heren (en dames misschien).


Ik wil in mijn Fabia combi (1.4 16v 100pk Elegance bj 2001)orginele xenon koplampen.

Weet iemand ofdat kan (ik weet dat er fabia's zijn met orginele xenon)naderhand inbouwen?

En wat kost dat nieuw? of heeft iemand ze liggen?

Ik wacht op jullie reactie's.

Mvg Daniel
 

Ericpeeke

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Goede avond heren (en dames misschien).


Ik wil in mijn Fabia combi (1.4 16v 100pk Elegance bj 2001)orginele xenon koplampen.

Weet iemand ofdat kan (ik weet dat er fabia's zijn met orginele xenon)naderhand inbouwen?

En wat kost dat nieuw? of heeft iemand ze liggen?

Ik wacht op jullie reactie's.

Mvg Daniel

[/ QUOTE ]

Bij de Skodadealer kun je voor 499 euro Xenon laten inbouwen. Zie Fabia accesoires. Nou ligt het er maar aan wat je onder 'orginele' xenon koplampen verstaat. Orgineel Skoda? Dan zijn deze achterafinbouwlampen prima, ik heb ze ook in mijn Octavia 2. Of bedoel je de lampen zoals je ze af-fabriek kunt bestellen (met lenzen, koplampsproeiers en automatische hoogteverstelling)? Hier is volgens mij al eens een draadje over geweest. Je praat dan over duizenden euro's als je het achteraf in wilt laten bouwen, als het uberhaupt al mogelijk is.
 

Daniel

Lid
hey eric bedankt ik heb het gevonden bij fabia accesoires. jij heb tdat dus die xenon die achter af is ingebouwd?

Ik wel al koplampsproeiers van fabriek af (heb een elegance).

het is namelijk zo ik wil het liefst de orginele xenon koplampen en niet zo een setje xenon in laten zetten. ik had hier voor een golf 4 en heb daar zelf ook achteraf mijn highline koplampen vervangen voor orginele xenon koplampen.(die koplampen zien er ook helemaal anders uit) en dat is bij een fabia ook zo. en DAT vind ik dus wel apart om te hebben op mijn Fabia.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan