Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind de hoogglans zwart juist mooi maar ik zou wel iets in de vorm van doorzichtige wrap daarover willen hebben om zo die vlakken zonder krassen te kunnen poetsen....
Ik vind de hoogglans zwart juist mooi maar ik zou wel iets in de vorm van doorzichtige wrap daarover willen hebben om zo die vlakken zonder krassen te kunnen poetsen....
Tip om het op te poetsen (zonder krassen): neem een spuitbusje dat gebruikt wordt om tablets, smartphones of dergelijke te kuisen en gebruik het daarbij geleverde microvezeldoekje. Dat werkt prima zonder krassen, zowel op het zwart glanzend gedeelte als op het scherm. Alleen moet je dat mogelijk meerdere keren per week doen.
LAB31 screen cleaner van de Action is bv zo'n productje maar eender welk ander soortgelijk product voldoet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.