WORKAROUND 2019/2020 kaart updates!

Rooverz

Actief lid
LET OP, EIGEN RISICO!! maak altijd een back up van originele gegevens!

Topic (tijdelijk) verwijderd ivm complicaties
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
D

Deleted member 24009

Zie topic navigatie updates en bv Amundsen topic. Skoda lijkt in al haar wijsheid besloten te hebben de landen op allerlei manieren te verdelen in de verschillende te downloaden pakketten
 

servies

Forumguru
Wat had je nu eigenlijk geprobeerd? Misschien dat iemand anders de complicaties weet te fixen?
 

Rooverz

Actief lid
Wat had je nu eigenlijk geprobeerd? Misschien dat iemand anders de complicaties weet te fixen?
Onderdelen van mappen gekopieerd. Daarbij als basis oude kaarten gebruikt en een aantal mappen gekopieerd van de nieuwe kaarten.

Enerzijds is het wel gelukt en werkt het, het is mij alleen opgevallen dat de data van de nieuwste kaarten niet compleet is. Zo missen er bijvoorbeeld bepaalde straat huisnummer combinaties bij de nieuwe kaarten die bij de oude kaarten wel bekend waren.
 

servies

Forumguru
Onderdelen van mappen gekopieerd. Daarbij als basis oude kaarten gebruikt en een aantal mappen gekopieerd van de nieuwe kaarten.

Enerzijds is het wel gelukt en werkt het, het is mij alleen opgevallen dat de data van de nieuwste kaarten niet compleet is. Zo missen er bijvoorbeeld bepaalde straat huisnummer combinaties bij de nieuwe kaarten die bij de oude kaarten wel bekend waren.
Het werkt dus wel, maar de 'nieuwe' kaarten zijn gewoon rommel...
Zoals nu het topic was afgebroken leek het er op dat er hele andere problemen waren...
 
Dat is interessant, wellicht komt de kaartdata van een andere leverancier.

Maar als ik het goed begrijp heb je dus de landinfo van een 2019 bundle in de 2018/2018 Europa gekopieerd?
 

Rooverz

Actief lid
Dat is interessant, wellicht komt de kaartdata van een andere leverancier.

Maar als ik het goed begrijp heb je dus de landinfo van een 2019 bundle in de 2018/2018 Europa gekopieerd?
Klopt, het is alleen niet 1 mapje, maar verschillende mappen op verschillende locaties, beetje zoeken en dan kom je er vanzelf achter :)
 

servies

Forumguru
ik heb even zitten kijken, maar ik vermoed dat het fout gaan wat heeft te maken met het overschrijven van een sqllite3 database die in de mapstructuur staat... Ik ga er vanavond eens mee aan de gang om ECE1, ECE5 en ECE6 samen te voegen en de bijbehorende databases ook samen te voegen in 1 database en dan 'ns kijken hoe het gaat...
 

Rooverz

Actief lid
ik heb even zitten kijken, maar ik vermoed dat het fout gaan wat heeft te maken met het overschrijven van een sqllite3 database die in de mapstructuur staat... Ik ga er vanavond eens mee aan de gang om ECE1, ECE5 en ECE6 samen te voegen en de bijbehorende databases ook samen te voegen in 1 database en dan 'ns kijken hoe het gaat...
Zou super zijn als het lukt!
 

Stiibun

Nieuw lid
Nee werkt, zelf ECE6 en ECE1 te combineren maar dat lukt gewoon niet. Dat opdelen ... arghhhh welk genie is daar op gekomen.
 

servies

Forumguru
Verdorie, er wordt voor sommige onderdelen gebruik gemaakt van een extensie (zipvfs) op sqlite3 die $4000 kost...
 

Rooverz

Actief lid
:( Dat is slecht nieuws.... Dan maar zoveel mogelijk klagen bij de impiterur/skoda en hopen dat ze wat gaan doen met de feedback....
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Mmm, ben dan benieuwd welke keuze er in de fabriek wordt gemaakt bij de nieuw uit te leveren kaarten.......
 

Rooverz

Actief lid
Heb een mail gehad van Skoda Tsjechië dat de diverse kaart varianten niet zijn samen te voegen. Heb gevraagd of ze niet ECE1 en ECE3 kunnen combineren. Maar vrees van niet....
 

Fabia 123

Forumguru
[QUOTE=" Heb gevraagd of ze niet ECE1 en ECE3 kunnen combineren. Maar vrees van niet....[/QUOTE]

Met combineren heb je een hybride bestand en Skoda heeft geen hybride, en geen goede computer afdeling.
 
Bovenaan Onderaan