En zie je dan in je navi ook de juiste jaartallen als kaartmateriaal ?-Voila! Klaar! Mappen geüpdate!
Onderdelen van mappen gekopieerd. Daarbij als basis oude kaarten gebruikt en een aantal mappen gekopieerd van de nieuwe kaarten.Wat had je nu eigenlijk geprobeerd? Misschien dat iemand anders de complicaties weet te fixen?
Het werkt dus wel, maar de 'nieuwe' kaarten zijn gewoon rommel...Onderdelen van mappen gekopieerd. Daarbij als basis oude kaarten gebruikt en een aantal mappen gekopieerd van de nieuwe kaarten.
Enerzijds is het wel gelukt en werkt het, het is mij alleen opgevallen dat de data van de nieuwste kaarten niet compleet is. Zo missen er bijvoorbeeld bepaalde straat huisnummer combinaties bij de nieuwe kaarten die bij de oude kaarten wel bekend waren.
Klopt, het is alleen niet 1 mapje, maar verschillende mappen op verschillende locaties, beetje zoeken en dan kom je er vanzelf achterDat is interessant, wellicht komt de kaartdata van een andere leverancier.
Maar als ik het goed begrijp heb je dus de landinfo van een 2019 bundle in de 2018/2018 Europa gekopieerd?
Zou super zijn als het lukt!ik heb even zitten kijken, maar ik vermoed dat het fout gaan wat heeft te maken met het overschrijven van een sqllite3 database die in de mapstructuur staat... Ik ga er vanavond eens mee aan de gang om ECE1, ECE5 en ECE6 samen te voegen en de bijbehorende databases ook samen te voegen in 1 database en dan 'ns kijken hoe het gaat...
Ik heb ze voorlopig gericht aan info@skoda.nl en info@volkswagen.nl, al is rechtstreeks naar infoline@skoda-auto.cz en kundenbetreuung@volkswagen.de wellicht geen slecht idee
Vanuit info@skoda.nl idd van het kastje naar de muur......via infoline@skoda-auto.cz krijg ik wel antwoord, helaas alleen geen oplossing.Tot nu toe heb ik op al mijn pogingen om contact op te nemen een standaard antwoord ontvangen. Anderhalve week na mijn vraag kreeg ik telkens de reactie; we hebben uw vraag doorgestuurd naar de betreffende afdeling. (lees kastje ---> muur)