Wordt dit het nieuwe Skoda logo?

Captain Hook

Forumguru
Het zou pas echt nieuws zijn, als ze een logo gewoon weglaten! :jaja:

Da's pas een statement! Zo van "ons product is zo herkenbaar, daar hoeven we geen sticker op te plakken met een naampje of beeldmerk..." ;)
 

Tees

Donateur
Oef, ik sluit me aan bij de meesten (met uitzondering van @BigCheese ;)): hoe lelijk wil je t maken? Goedkope Chinese troep was ook mijn eerste associatie!
Bovendien gaat het wel erg ver af van de roots van het logo, dat zou ik erg zonde vinden als bedrijf.

Edit: even opgezocht, de gevleugelde pijl komt uit 1923! Toen nog van Skoda Works, de wapenproducent die het was voordat de autofabrikant Laurin & Klement overgenomen werd en Skoda Auto geboren werd.
 

CharlesTucker

Forumguru
Wat mij betreft heeft de stagiaire die dit in elkaar heeft gefrutseld nog een hoop te leren
(en dat is prima, hij/zij moet het leren met vallen en opstaan, ik hoop dat de stagebegeleider voorzichtig is met de kritiek en vooral opbouwend bezig gaat)
 

Tees

Donateur
Daar ben ik het dan weer mee eens @VAG-man! Dan zou het wel herkenbaar zijn, maar ook wat modernder. Al zou ik het helemaal prima vinden als het huidige logo nog een tijdje blijft...
 

Tukkerdad

Actief lid
Als dit het zou worden, domme zet. Ben zelf marketing manager en dit had ik echt als eerste afgewezen :-)
 

Wullum

Actief lid
Lijkt me geen goed plan, het lijkt op niks en is niet herkenbaar. Ik haal er geen verentooi met pijl meer uit, eerder een neerstortende meteoriet...
 

Bakkertje

Forumguru
Evolution of the SKODA logo | Logo Design Love

Kies er maar 1 zou ik zeggen ;)

Mij lijkt onderstaande wel wat:
skoda-645-limo-02.jpg
 
Bovenaan Onderaan