Witter licht

Wiseguy

Actief lid
Ik zag vanmorgen een zwarte O2 in de richting van Eindhoven rijden (vanuit Tilburg)... toch wel erg strak hoor, dat kontje... /forum/images/graemlins/grin.gif Mooie achterlichten ook trouwens.... die vallen goed op heb ik al wel gezien.

Op een gegeven moment haald ik 'm in (het was overigens een "haar", zal wel hebben mogen rijden van d'r man... /forum/images/graemlins/tongue.gif) en die koplampen waren redelijk wit.... het was zeker geen Xenon verlichting, maar wel heel wat witter dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Kan iemand me vertellen met welke lampen je dat resultaat kan krijgen? Is er ook iemand die dat heeft gedaan in zijn/haar leaseauto? Zo ja, wat gebeurt er dan met vervangen van een lampje door de dealer? Krijg je dan weer dezelfde soort erin geschroefd of is gelig licht de standaard en vergoedt de leasemij geen witte lampen?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Wiseguy

Exciter

Administrator
Ik had op mijn eerdere auto, de Peugeot 309, hiervoor de Philips Vision Plus lampen. Spierwit en echt goede zicht in de bossen van Midden Europa.

Exciter

Administrator
Over lease geen idee, dat was mijn eigen bakkie, prijs van de lampen was iets van 11 euro de stuk.

Nu hebben ze ook nog de Philips Night Guide, schijnt nog beter te zijn. Drie verschillende kleuren in een lamp, elk voor een bepaald straalrichting...

Wiseguy

Actief lid
Ziet er ook goed uit ja.... ik zal eens navragen of het mogelijk is dat ze die lampen monteren i.p.v. de standaard gele lampen... /forum/images/graemlins/grin.gif

In mijn skoda zitten ook de nightguide lampen en die geven als je er recht voor zit een goed moi witlicht en 's-nachts in het donker een genot om auto te rijden ivm leesbaarheid borden en de afstand dat je extra kijkt

Wiseguy

Actief lid
Het zijn uiteindelijk de Blue Vision lampen geworden.... het is dan wel geen Xenon, maar het licht is beduidend witter dan de standaard lampen.... ik ben i.i.g. blij met mijn keuze.

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik had op mijn eerdere auto, de Peugeot 309, hiervoor de Philips Vision Plus lampen. Spierwit en echt goede zicht in de bossen van Midden Europa.

[/ QUOTE ]
Ja, totdat je een jeweetwel tegenkomt... /forum/images/graemlins/smirk.gif

higgy

Forumguru
Ik moet nog steeds de stadslichten vervangen door witte exemplaren: geen gezicht dat spierwitte Xenon met gelige stadslichtjes.

Wiseguy

Actief lid
Dat geloof ik graag ja.... bij de Blue Vision zaten er gelijk andere lampjes voor de stadslichten bij..... dus ik heb er geen last van... /forum/images/graemlins/grin.gif

higgy

Forumguru
Er zijn overigens qua fitting 2 types W5W-stadslichtjes leverbaar: weet iemand welke fitting de W5W in de Octavia heeft?

Olaf

Lid
wie eet wat of er voor de mistlampen ook bleu vision te krijgen is lampje is h8 met een speciaal fittingkje?

[/ QUOTE ]
Probeer het hier eens
H8 Arctic white lampjes

VEEJAY

Forumguru
ehm, die stadslichten in een andere kleur wil ik ook wel proberen. Als ik naar de Halfords ga welke lampjes/fitting moet ik dan nemen?

higgy

Forumguru
ehm, die stadslichten in een andere kleur wil ik ook wel proberen. Als ik naar de Halfords ga welke lampjes/fitting moet ik dan nemen?

[/ QUOTE ]
Dat vroeg ik dus ook: W5W, maar welke. Niemand wil ons helpen... /forum/images/graemlins/407.gif

VEEJAY

Forumguru
vanochtend even gekeken maar het lampje van de stadslichten is gewoon wit, het is de behuizing die een gelig kleurtje heeft????????

Exciter

Administrator
Ik zag bij Car Specials ook een ander manier om je lampjes in kleur te krijgen - plastic hulsjes in alle kleuren. Kost geen drol en doet het werk ook perfect.

Bovenaan Onderaan