Wish multimedia systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik ben op zoek naar een multimedia systeem op android, liefst met bijhorende achteruitrijcamera, en mogelijkheid tot bediening via het stuur. Nu kwam ik deze tegen, voor een belachelijk lage prijs, met bijna uitsluitend goede recensies ( waaronder enkele Nederlandse ) op Wish ( soort zustermerk van Ali ). Ik sta versteld van de prijs en wat je daarvoor ogenschijnlijk krijgt... Ik bedoel, dit kan toch niet? Mij hebben ze altijd geleerd, als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dan ook, maar dit ding is zo goedkoop dat het de gok toch waard is? En de reviews liegen denk ik toch ook niet?:pieker:

https://www.wish.com/product/5d40255eff2d300fd2706f3a

Bovenstaande link stuurt je naar een "aanmeldpagina"!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Tja, voor mezelf sprekend zou ik het zeker niet plaatsen
Taal geen vlaams / NL
camera is zover ik kan zien een hoedenplank model en zeker niet IP67 kwaliteit ( waterdichtheid )
En dan kunnen bestellen met 4 / 6 / 8 ..... leds ???? meerwaarde ??
Dan hoe is de pasvorm voor je wagen , zijn er eventueel pasranden ?
CAN BUS aansturing ? maw bedieningsknoppen op stuur gaan niets meer doen
Gaat hij aansturingen die je nu kunt doen en zien van je bestaande unit overnemen zonder problemen ?
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Precies allemaal dingen waar ik al bang voor was, wel bizar dat de recensies dan zo goed zijn.. maar mss zijn die mensen snel tevreden?:pardon:op Ali en Wish zie je al snel de bomen door het bos niet meer, zoveel aanbod, de ene beweert wel met CANBUS te komen maar daar beweren de reviews van niet, de andere meld niks van canbus maar niemand heeft klachten over foutcodes. Bol.com is ook niet te vertrouwen want die kopen haast allemaal verdoken Ali spullen. Denk dat ik maar eens verder kijk dan Ali.

Heb jij toevallig ervaring met Ali of Wish verlichting? Ik zou al mijn halogene verlichting zoals onder de deuren, spiegels, kenteken etc etc storingvrij willen vervangen door LED's, maar via de zoekfunctie vind hij hier niks terug op trefwoord LED.
 

Zwapp

Forumguru
Let op das geen android systeem maar draait op wince! Welke hopeloos verouderd is... Plaatje van Android is puur mirror link hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan