winterspecial

Jan_Hein

Actief lid
Vanavond op RTL 4 om 17.00 uur is er een winterspecial van "Autowereld" waarin ook met de Octavia Combi 4x4 gereden wordt.
Allemaal kijkuh !!!

Groeten, JH
 

___JC___

Forumguru
Ahhh.. dat wordt dan een 1.9TDI of een 2.0FSI.

Waarom nou geen 4x4 2.0TDI bij Škoda??
Komen ze zeker teveel in het vaarwater van Audi.. /forum/images/graemlins/mad.gif
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb ik dit draadje dus mooi te laat gelezen!!!

[/ QUOTE ]

Nou Skoda TDI, 't Was maar een erg kort stukje. Je hebt niet veel gemist. Men was erg tevreden over de 1.9 TDI 4x4 maar een gedeelte werd besteed aan het omleggen van sneeuwkettingen.
Maar ik blijf het een plaatje vinden en zou niet willen ruilen voor de Suzuki of de Honda.

Groet, JH
 

Dutch4x4

Senior Member
*schop*

In AW7 (15 februari) een multitest van AWD-auto's in winterse omstandigheden:

- Chrysler 300 C Touring AWD
- Audi A7 Avant quattro
- BMW 530xd Touring
- Subaru Legacy Touring Wagon AWD
- Skoda Octavia Combi 4x4
 

Jan_Hein

Actief lid
Vandaag gekocht de AUTO REVIEW met daarin een vergelijkende test van middenklasse combi's.

AUDI A 4 avant 1.8 T
MERCEDES C 180 combi
SKODA Octavia combi 2.0 FSI.

Conclusie: .........

Groet JH
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Conclusie: .........

Groet JH

[/ QUOTE ]

Laat ons niet in spanning JH /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif of /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Laat ons niet in spanning JH /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif of /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Mag ik het even overschrijven?

Zelfs wanneer we het prijsvoordeel van de Škoda niet mee zouden nemen in onze vergelijking zou er niets veranderen aan de overwinning van de Tsjechische stationwagon. Met al zijn all-round talenten verslaat hij sowieso de concurrentie in deze test. Ruimte, afwerking en rijgedrag ...bladiebladiebla.
Alleen jammer van die stijve vering ????

Dus had ik dat bericht niet geplaatst als dat negatief zou uitvallen voor de Škoda... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Prachtig natuurlijk, maar wat heeft dit prettige nieuws met de winter te maken? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Prachtig natuurlijk, maar wat heeft dit prettige nieuws met de winter te maken? /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Niet veel, Tis alleen een rij-impressie. Vond hem wel aardig.
2.gif
 

Karstieman

Forumguru
Het blijft toch fijn om te horen dat de auto waarin wij rijden als beste getest wordt !

/forum/images/graemlins/ot.gif Jan Hein, dat zijn geweldige spring-smilies zeg /forum/images/graemlins/tongue.gif
 
Bovenaan Onderaan