wintercheck 2011 op 5 november

Fabia

† In Memoriam
!cid_wXZnXRDBI2hTxwqs1KhD7tC6hOw@care-mail.jpg Winterse omstandigheden vragen om een goede voorbereiding. Want, niemand wil straks in de kou langs de weg staan. Jij toch ook niet? Door het laten uitvoeren van de All-in WinterCheck neem je zo min mogelijk risico. Zo ga je straks goed voorbereid de natte, bevroren of besneeuwde wegen op.

Op zaterdag 5 november is het weer zover: de All-in WinterCheckdag. Dé landelijke controledag waarop wij uw auto gratis uitgebreid controleren op 25 vitale punten.

De 25 te controleren punten zijn onderverdeeld in een aantal hoofdgroepen:

- Banden
- Remmen
- Accu
- Onderstel
- Motorruimte
- Carrosserie
- Elektrische installatie
- Interieur

Blijkt gedurende de WinterCheck dat je ŠKODA onderhoud nodig heeft, dan stellen we samen een serviceplan en offerte op. Is een reparatie noodzakelijk, dan herstellen we je ŠKODA graag.

De ŠKODA All-in WinterCheck kost slechts €19.95. En is gratis voor VerrassendŠkoda leden. Nog geen VerrassendSkoda lid? Word gratis lid op verrassendskoda.nl!
 

turboturbo

Forumguru
Tja. Ik liet ergens van het voorjaar de zomercheck doen (wist niet dat dat op een vaste dag was, en werd aangekondigd - zolang rij ik nog geen Skoda) voor maar liefst 19,95 (incl. VerrassendSkoda voordeel, maar die kreeg ik niet omdat ik zelf een afspraak gemaakt had :( ) maar vond het niet erg zinvol. Voor mij, dan he. Ik denk dat mijn schoonmoeder er absoluut elk halfjaar aan mee zou moeten doen, want die weet nog niet eens hoe je moet 'zien' hoeveel mm profiel de banden nog hebben, laat staan wat de vereisten / normen zijn. En voor ruitenwisser vloeistof belt ze m'n zwager :)

Ik kon zelf 1 ding bedenken die ik zelf niet kon controleren: de remkracht. En de accu kracht werd gemeten, met een iets duurdere multi-meter dan ik thuis heb. Verder vind ik dat je alles eigenlijk zelf prima kunt doen. Bandenspanning controleren (incl. reservewiel) oliepijl, koelvloeistof, ruitenwiswaswater, profiel banden. En als je accu aan z'n eindje is, merk je dat vanzelf al vlot na de eerste nachtvorst. Remblokken kun je daarnaast visueel controleren, hoe dik die nog zijn. En die worden heus tijdig vervangen, als de voorlaatste beurt ingeschat wordt dat je er geen 15.000 km meer mee gaat halen.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik niet, ik heb mijn Rosso net een paar weken en dan vind ik het niet nodig om een wintercheck te doen.
 

bluskabouter

Forumguru
ga met de wagen van mijn pa, voor mij geen toegevoegde waarde aangezien onze fabia net 6 weken oud is.
heb voor maandag wel een afspraak staan i.v.m. resonantie in rechter achterportier, en een rammel achter het dashboard kastje.
 

Figaro75

Senior Member
Ik sta morgen bij de dealer :laugh:
Beurt in september gehad maar je weet nooit hoe de auto er nu voor staat.
Had ook nog bandenhoezen besteld maar nog niets van gehoord.
Misschien hebben ze ze al..........
 

snel

Actief lid
wil wel maar vraag mij af of ze weer zo vriendelijk zijn als in 2010
want dan hoeft het niet in spijkenisse
 

Hetzer

Forumguru
Als ik ga, is het in ieder geval voor drieen, dan is immers een verslag van de laatste rally stage, life op eurosport
 
Bovenaan Onderaan