Windschermen Fabia I op Fabia II ?

Iemand die weet of de maat van de windschermen van een Fabia I combi gelijkwaardig is aan die van een Fabia II combi ? Of dat het misschien wel iets afwijkt maar wel kan/Past?
Kon het nergens vinden en ook geen logischere topic plek voor vinden, daarom ff hier. ( ps ff passen kan niet, meten is weten, maar dat lukt ook niet)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb zowel een F1c als een F2c gereden (met ruim 4 jaar Octavia ertussen, dat dan weer wel) maar voor zover ik mij herinner zijn de portieren niet hetzelfde en gaat het dus niet passen.
Ik zou dus gewoon de goeie bestellen, dan heb je zekerheid...

<Edit>
Even wat plaatjes gecheckt. De voorportierramen van de F2 zijn inderdaad anders (hoekiger) dan die van de F1, dus vergeet het maar...
 
Laatst bewerkt:

Afrit13

Forumguru
De Fabia I heeft een afgerond raam in de voordeur waar er bij de Fabia II een duidelijk knik in het raam zit.

skoda-fabia-combi-1-4-16v-flash-apk-21-2-2020-nette-auto.jpg

skoda-fabia-combi-1-2-tdi-19490476-5.JPG
 

EdK

Forumguru
Als de verkoper van Sonniboys deze al aanbied voor de Fab 1 en de Fab 2, dan kun je er eigenlijk al vanuit gaan dat de ramen van de Fab 1 en de Fab 2 niet indentiek zijn...:pieker::lezen::pardon:
 
Thnks 4 reacties incl. De foto's, je ziet het idd direct bij voorste raam.
Van de Sonniboys weet ik dat t nooit precies kan passen. Maar aangezien dit om de windscherm en dus maar een beperkt deel (achter alleen bovenzijde, en voorkant driehoek) is had t Miss gepast. Thnks !
 

Hakar

Donateur
Sluit me voor 1 keer bij @EdK aan.
En om even de droom voor je op te helderen.
De verkoper / importeur / fabrikant van de Sonniboys is dezelfde als die van de Climair windschermen.
En nu niet roepen dat je Heko windschermen hebt, want die gaan ook niet passen.
Om het niet te vergeten, geheugensteuntje door middel van link.
https://climair.nl/
 
Bovenaan Onderaan