Win een Fabia!

nemo

Senior Member
Hey guys,
ik zag net een reclame op tv dat je een Fabia kunt winnen bij Skoda. Wat je hiervoor moet doen is gaan naar www.skoda.nl en vervolgens een Fabia spuiten in de kleuren die jij leuk vind. Zodra je een mooie kleurencombinatie hebt gevonden vul je je naam en emailadres is en maak je kans op een Fabia.
Ik heb mijn ontwerp (een roze :cheer: Fabia) inmiddels ingestuurd!
succes
 
hey nemo heb mijn ontwerp ook verzonden. een rode met een oranje dak aleen hopelijk dat de belgische skoda liefhebbers ook mag of kan mee doen wie niet waagt niet wint. op de belgische site sta die promo stunt er niet op.
 

Kirsten

Senior Member
Ik heb ook meegedaan. Blauw en wit zou flauw zijn, die heb ik al... Dus in bedrijfskleuren, zwart met een oranje dak.
 

vinshi

Lid
hallo ik heb hem ook ingestuurd is leuk voor mijn vrouw ik heb de kleuren geel met 1 zwart dak past mooi bij de a stijlen.
D10_B4.jpg
 

Kirsten

Senior Member
Ook mooi, je kon meerdere auto's insturen. Dus ik heb ook nog een grijze met een zilver dak en een witte met een paars dak ingestuurd. Leuke actie!
 

Vacaro

Senior Member
Kan wel leuk Fabia's spuiten in mooie en minder mooie kleuren, maar kan er gene winnen.
Actie enkel geldig in Nederland, en als Belg mag je ook ni met een buitenlandse nummerplaat rondrijden in eigen land. Ik had een gele met oranje dak gemaakt. Maar zal er dus ni zelf mee kunnen rijden.
 

nemo

Senior Member
Ik heb er ook nog een ingestuurd. Eigenlijk vind ik hem nog mooier dan mijn creatie met roze..

2zxs8wx.jpg


En dan in combinatie met dit:

seat_ibiza_e_snapshot1.jpg


Nee eigenlijk wil ik gewoon een F2 met de print van de ibiza ecomotive. dus helemaal wit met groene neusversiering, maar die is vast zelfs bij seat niet te koop.
 

van_der_P

Senior Member
Overigens knappe spuiters... zo zou ik het ook wel willen! Niet afplakken en toch naadloos strak! :1761:

In het begin lijken ze er niet veel zin in te hebben. Meer zoiets van moeten we alweer.

Ook knap dat als je ter hoogte van de gril spuit je de onderkant ook gewoon mee gepakt wordt :D:D:D
 
Bovenaan Onderaan