Wimpers achterlicht drl aan zetten

Stormtrooper73

Actief lid
Hoi hoi
Ik heb een vraagje, betreft het activeren van kodiaq achterlicht wimpers bij klep.
Ik heb deze geactiveerd met obd11.
Echter in parkeerstad, gaan de buitenste led aan, maar echter niet die van de klep, help wat mis ik ??
Heb geen idee.
 

Bijlagen

  • 5E405F44-2C92-4EC8-811C-199E3E1D534F.jpeg
    5E405F44-2C92-4EC8-811C-199E3E1D534F.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 133
  • F02A0569-AA68-44BE-9EDC-916424C2293E.png
    F02A0569-AA68-44BE-9EDC-916424C2293E.png
    352,8 KB · Weergaven: 129

Jee13

Forumguru
Je moet de lamp apart configureren
Ik denk dat dit lijstje ook aardig overeenkomt voor jouw auto

dus 23 en 26, zijn links deze activeren op DRL
en 24 en 27, rechts

----

Leuchte 23 SL
Äußeres Rücklicht links

Leuchte 24 SL
Äußeres Rücklicht rechts

Leuchte 25
Kennzeichenbeleuchtung

Leuchte 26 NSL
Inneres Rücklicht links

Leuchte 27 NSL
Inneres Rücklicht rechts

Leuchte 28
Nebelschlussleuchte

Leuchte 29
Rückfahrlicht
 

hemi24

Forumguru
Als de binnenste lampen bij jouw wagen aangesloten zijn en voorzien zijn van lampen zou dit moeten gaan, maar heb jij achter wel de uitgebreide Led?
Wimpers zitten doorgaans vóór bij de Led koplampen, maar ik weet niet hoe dit zit als je halogeen lampen hebt.
Voor de duidelijkheid, de een afbeelding van de wimpers (streepjes achter de Led dagrijverlichting).
skoda-kodiaq-282619-1024-960x400.jpg



Met de scandinavisch instelling zouden de achterlichten goed moeten gaan; brandt er bij jouw wagen wel iets van de binnenste lampen als je het gewone dimlicht inschakeld?
 
Laatst bewerkt:

Stormtrooper73

Actief lid
Bij het activeren ging mijn led lampen aan voor, echter heb ik in mijn voor koplampen geen full led. Zit er misschien geen led in mijn achter licht , Dummy?
C0FAB152-C2C1-400D-B980-D8BE5D1CB081.jpeg
 

Japanese Power

Donateur
Je hebt gewone verlichting achter of full led. Bij gewone verlichting heb je alleen verlichting in het buitenste deel maar bij full led loopt dat door op de klep.

Maar de vraag gaat over parkeerlicht. Ik zal zelf eens kijken.

Edit: bij parkeerlicht brandt bij mij ook de Led verlichting van de klep mee.
 

Antera

Donateur
De verlichting loopt niet door in de klep als je achterlichten dit standaard niet hebben. Word mede bepaald door het type verlichting. Als het allemaal zo makkelijk was :-). En let op wat je codeert want niet alles werkt en kan zelf problemen opleveren als je het toch doet en de module die niet aankan of anders
 

Stormtrooper73

Actief lid
Hoi allemaal. Ga maar uit nieuwsgierigheid maar even me lamp unit eraf halen, als ik maar aan voeding 2 pennetje heb dan ben ik de klos... maar weet iemand het onderdeel nr, maar dan wel met led drl . Dan kan ik deze kopen en de Drl door lussen naar nr board verlichting .....
 
Bovenaan Onderaan